اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل؛

۱۵ هزار هکتار از شبکه پایاب سد خداآفرین آماده بهره‌برداری/ اجرای بزرگترین پروژه آب و خاک اردبیل شتاب گرفت

۱۵ هزار هکتار از شبکه پایاب سد خداآفرین آماده بهره‌برداری/ اجرای بزرگترین پروژه آب و خاک اردبیل شتاب گرفت
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از شبکه پایاب سد خداآفرین در شمال این استان آماده بهره‌داری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اصغر سلیمان‌زاده عصر امروز در جلسه تشریح روند اجرایی پروژه‌های آبی در اردبیل از شتاب گرفتن اجرای طرح آبیاری و زهکشی سد خداآفرین خبر  داد و گفت: با تخصیص اعتبارات از صندوق توسعه ملی اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد و با تزریق اعتبارات اجرای این پروژه سرعت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه پروژه پایاب شبکه خدا‌آفرین که یکی از بزرگترین پروژه آب و خاک کشور است، اظهار داشت: تاکنون 15  هزار و 500 هکتار از پایاب سد خداآفرین آماده بهره‌برداری است که با بهره‌برداری از این پروژه بخش مهمی از بخش کشاورزی شمال استان با تحول روبه‌رو می‌شود.

,

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: کل شبکه خداآفرین متعلق به استان اردبیل خاکبرداری  و 88 کیلومتر نیز لاینینگ شده است که خوشبختانه توانستیم این پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته 4 کیلومتر از این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی خاطر نشان کرد:شبکه پایاب سد خداآفرین که در دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی عملیاتی شده است بالغ بر ۱۴۴ کیلومتر طول دارد که از این میزان ۹۲ کیلومتر در استان اردبیل قرار داشته و اجرا می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه