اخبار داغ

میزبانی ارومیه و اردبیل در لیگ ملت های والیبال

میزبانی ارومیه و اردبیل در لیگ ملت های والیبال
رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: شهرهای ارومیه و اردبیل، اردیبهشت ماه سال آینده 6 دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 میلادی را میزبانی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایرنا احمد ضیایی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال آذربایجان غربی افزود: فدراسیون ایران با کسب سهمیه میزبانی برای این 2 شهر نشان داد که برای رشد و توسعه این رشته در شهرستان ها تلاش می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه سه دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 جهان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود، اضافه کرد: این مسابقات هر ساله نزدیک به یک میلیارد نفر بیننده جهانی دارد و برگزاری آن نیازمند برنامه ریزی اصولی است.
,
وی ادامه داد: شهر ارومیه سابقه درخشانی در برگزاری مسابقات جام آسیایی و رقابت های قهرمانی دانش آموزی آسیا دارد و نشان داده است که در میزبانی رقابت های بین المللی توانمندی بالایی دارد.
,
عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: فدراسیون والیبال توجه خاصی به ورزش شهرستان ها به ویژه این استان دارد.
,
رییس هیات والیبال آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: شهر ارومیه علاوه بر داشتن بیشترین بازیکن در ترکیب تیم ملی والیبال ایران، بزرگترین سرمایه هواداری را نیز داراست؛ هوادارانی که با حضور گرم خود، شور و هیجان خاصی به سالن مسابقات می بخشند و جذابیت بازی را 2 چندان می کنند.
,
کریم فروزان گفت: سعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته و میثم صالحی 6 بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال 2018 بودند.
,
وی ساخت آکادمی والیبال یدالله کارگر پیشه، برگزاری دوره مربیگری بین المللی در ارومیه، قهرمانی پیاپی تیم های نوجوانان، جوانان و امید استان در رقابت های کشوری در چهار سال اخیر، عضویت 13 والیبالیست ارومیه ای در تیم های ملی و بازسازی دفتر هیات والیبال استان را بخشی از موفقیت های والیبال استان عنوان کرد.
,
پیشکسوت و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در این مجمع گفت: ارومیه غنی ترین شهر والیبالی در سطح کشور است به طوری که روزانه 250 والیبال آموز در خانه والیبال این شهر تمرین می کنند.
,
یدالله کارگرپیشه با اشاره به اینکه هیات های شهرستانی نیز تمام تلاش خود را برای توسعه این رشته انجام می دهند، گفت: نظام مندی، داشتن اهداف عالی، احترام و پرهیز از غرور کاذب از خصوصیات بارز یک ورزشکار حرفه ای است. 
,
به گزارش ایرنا مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال آذربایجان غربی روز شنبه با حضور رییس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
,
انتهای پیام/ د
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه