اخبار داغ

اعتراف سرمربی کاشیما در مورد بازی با پرسپولیس

اعتراف سرمربی کاشیما در مورد بازی با پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز گفت: بدون تعارف می‌گویم، پرسپولیس بهترین تیمی بود که مقابلش بازی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گو اویوا سرمربی کاشیما در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:ما بازی سختی داشتیم و  اگر خلاصه بگویم این بازی مثل یک نبرد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشیما , پرسپولیس ,

* اطمینان دارم که سوزوکی از تیم ما لژیونر خواهد شد

, * اطمینان دارم که سوزوکی از تیم ما لژیونر خواهد شد,

وی که صدایش در نمی‌آمد و به سختی صحبت می‌کرد در مورد عملکرد سوزوکی در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل گفت:سوزوکی امروز هم بازی بسیار خوبی انجام داد و عملکردش فوق‌العاده بود. او به تیم ملی هم دعوت شده و به پیشرفتش ادامه خواهد داد. مطمئنا او لژیونر هم خواهد شد.

,

* احساس امروز مثل همانی است که سال 2016 مقابل رئال مادرید داشتیم

, * احساس امروز مثل همانی است که سال 2016 مقابل رئال مادرید داشتیم,

سرمربی کاشیما در پاسخ به این سوال که برای اولین بار است که کاشیما قهرمان آسیا شده و  کاپ امروز دومین جامی است که در ویترین افتخارات این باشگاه ثبت شده و احساسش از این اتفاق چیست گفت:این بیستمین قهرمانی تیم کاشیما بود که همزمان با قهرمانی در آسیا اتفاق افتاده است. این برای ما، بازیکنان و هواداران فوق‌العاده است.این احساس مثل احساسی است که در سال 2016 مقابل رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان بازی کردم است.حتی این قهرمانی از آن هم بالاتر است. من و یکی از همبازیانم چنین تجربه‌ای را داریم و این یک احساس خیلی خوب است.

,

* پرسپولیس بهترین تیمی که مقابلش بازی کردیم

, * پرسپولیس بهترین تیمی که مقابلش بازی کردیم,

اویوا در پایان گفت: این اصلا تعارف نیست، پرسپولیس بهترین تیمی بود که مقابلش بازی کردیم نه تنها فردی بلکه از نظر تیم. بازی امروز برای ما خیلی سخت بود و خوشحالم اولین تیمی هستیم که از آزادی دست پر به کشورمان بر می‌گردیم چون آنها در این استادیوم نباخته بودند. جو این استادیوم هم خیلی خوب بود و تماشاگران هم شرایط و فضای خوبی را ایجاد کردند. به نظرم پرسپولیس بهترین تیمی بود که امسال مقابلش بازی کردیم.

,

* میزبانی ایرانی‌ها فوق‌العاده بود

, * میزبانی ایرانی‌ها فوق‌العاده بود,

سرمربی کاشیما تاکید کرد: از زمانی که وارد ایران شدیم شاهد میزبانی فوق‌العاده‌ای بودیم. چه از نظر نقل و انتقال و چه از نظر امکانات. از کسانی که به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. نه تنها از مسئولان AFC بلکه از تمامی مردم ایران که میهمان نواز بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه