اخبار داغ

محفل انس با قرآن کریم در روستای بوالحسن شهرستان بانه+ تصاویر

محفل انس با قرآن کریم در روستای بوالحسن شهرستان بانه+ تصاویر
بعدازظهر امروز نوزده آبان ماه محفل انس با قرآن کریم با همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان بانه و با حضور سه نفر از قاریان برجسته کشوری در محل مسجد روستای بوالحسن این شهرستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در این مراسم معنوی و نورانی که با هدف انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی ترتیب داده شد،با حضور امام جمعه بانه و جمعی از علمای دینی و همچنین استقبال گرم و پرشور مردم فهیم و دیندار بانه و روستای بوالحسن برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

 رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت : این محفل به مناسبت شروع ماه پرخیروبرکت ربیع الاول و  در راستای ترویج فرهنگ قرآنی صورت گرفته که بیانگر عمق علاقه مردم به فعالیت های قرآنی در جامعه است .

, کردتودی , کردتودی ,

 

,

خوشبخت افزود : روستای بوالحسن در شهرستان بانه همواره قطب مذهبی بوده است و در این روستاعالمان و ماموستاهای زیادی تربیت یافته و به روح جامعه  تزریق شده اند و خدمات شایانی را به جامعه خود کرده اند و به این دلیل بود که ما این روستا را برای اجرای این مراسم انتخاب کردیم.

,

 

,

در ادامه نیز ماموستا عباسی از علمای برجسته شهرستان و نیز امام جمعه مسجد روستای بوالحسن در رابطه با فرهنگ قرآنی و اهمیت قرآن در زندگی روزمره و اجتماعات بشری اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف برگزاری محفل انس با قران ترویج سبک زندگی قرآنی و تدبر در قرآن و مفاهیم قرآنی است

,

 

,

, , ,

 

,

ماموستا عباسی با اشاره به اینکه عمل به دستورات قرآنی از وظایف جوامع اسلامی است، ابراز کرد: با تدبر در قرآن و عمل به دستورات آن، بشریت از گمراهی نجات پیدا می‌کند.

, .,

 

,

 امام جمعه بوالحسن تصریح کرد : اجرای برنامه‌های قرآنی موجب حضور پرشور جوانان و مردم دیندار در عرصه فعالیت‌های قرآنی و گامی مؤثر در انسان سازی است. و نتیجه حضور این قشر از جامعه و آشنایی آنها با تعالیم قرآنی به نوبه خود بسیاری از مشکلات و انحرافات اجتماعی را حل وفصل خواهد کرد.

, .,

 

,

گفتنی است که در مراسم سه نفر از قاریان نمونه کشوری و بین المللی به نامهای  استاد حاج حمیدرضا احمدی وفا از تهران و استاد فواد مولودی از سنندج و فریدون رشیدی از بانه به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداخته و  حال و هوای روحانی را به این محفل قرآنی دادند.

, .,

 

,

, , ,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه