اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد؛

کمک ۱۵۰میلیارد ریالی خیران به عرصه سلامت آذربایجان غربی/ افتتاح ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی تا پایان امسال

کمک ۱۵۰میلیارد ریالی خیران به عرصه سلامت آذربایجان غربی/ افتتاح ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی تا پایان امسال
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: خیران ۱۵۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی به عرصه سلامت، بهداشت ودرمان کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد آقازاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، بیمارستان هایی در ارومیه  از جمله بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی امام خمینی(ره)، ۱۰۴ تخت خوابی شهید مطهری، ۴۴ تخت خوابی طالقانی، کلینیک تدبیر با پنج اتاق عمل و ۳۰ تخت بستری، آزمایشگاه رفرنس افتتاح می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: همزمان با این پروژه ها نیز ۴۷ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و با حضور رئیس جمهوری در خوی بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی این شهرستان افتتاح می شود.

,

وی گفت: پیش از این نیز با حضور وزیر بهداشت ۱۰۸پروژه بخش بهداشت و درمان در سطح استان افتتاح شده اند.

,

آقازاده با اشاره به افتتاح ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی تا پایان امسال در استان، تصریح کرد: این پروژه ها بیمارستانی و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی هستند که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون پروژه های بیمارستانی ۳۰۰ تخت خوابی زنان در ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب و شاهین دژ در حال ساخت هستند که سال آینده به بهره برداری می رسند.

,

وی افزود: تلاش می کنیم تا نرم تخت به جمعیت در استان را به نرم کشوری که ۱/۶ است، برسانیم.

,

آقازاده هم چنین با بیان اینکه خیران ۱۵۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی به عرصه سلامت، بهداشت ودرمان کمک کرده اند، گفت: خیرین شهرستان میاندوآب با کمک ۴۰ میلیارد ریالی بیشترین سهم را در این بخش دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه