اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی مطرح کرد؛

تولید سالانه ۳۳۰ هزار تن شیر در استان مرکزی/ بسته‌بندی و مواد اولیه، علت افزایش قیمت شیر

تولید سالانه ۳۳۰ هزار تن شیر در استان مرکزی/ بسته‌بندی و مواد اولیه، علت افزایش قیمت شیر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از تولید سالانه ۳۳۰ هزار تن شیر در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید آنجفی رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص تولید شیر در استان گفت: در استان حدود ۳۳۰ هزار تن شیر در سال تولید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آنجفی با اشاره به اینکه این مقدار تولید شیر بیش از نیاز داخل استان است اظهار کرد: مازاد تولید شیر استان به صنایع لبنی سایر استان‌ها صادر می‌شود.

,

وی با اشاره به نوسانات قیمت ارز و نهاده‌های دامی و تأثیر آن برافزایش قیمت شیر گفت: دولت نهاده‌ها را با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌کند و با اختصاص۴۰۰ تومان یارانه، درنهایت باقیمت ارز ۳۸۰۰ تومانی به دست دامداران می‌رسد.

,

آنجفی ضمن متفاوت دانستن قیمت خریداری‌شده شیر از دامداری‌ها عنوان کرد: قیمت شیر خریداری‌شده از دامداری‌ها حدود ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان است.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: ازآنجایی‌که نوسانات قیمت ارز باعث گران شدن ملزومات و لوازم دامداری‌ها شده است و این موضوع در افزایش قیمت شیر و گوشت تأثیرگذار بوده است.

,

وی در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی خاطرنشان کرد: این افزایش دلایل دیگری دارد که به قیمت شیر برنمی‌گردد بلکه قیمت بسته‌بندی محصولات لبنی و صنایع وابسته در افزایش قیمت نهایی تأثیر داشته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه