اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

تشکیل خوشه‌های صنعتی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد/ سامانه ثبت سفارش آنلاین کفش هیدج در زنجان راه اندازی می‌شود

تشکیل خوشه‌های صنعتی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد/ سامانه ثبت سفارش آنلاین کفش هیدج در زنجان راه اندازی می‌شود
شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه وب سایت خوشه کفش هیدج در دست طراحی است گفت: با راه اندازی آن، امکان سفارش آنلاین محصولات فراهم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از شناسایی شش بخش صنعتی و گردشگری در استان زنجان برای تشکیل خوشه خبر داد و اظهار کرد: تشکیل خوشه و توسعه آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی و برطرف کردن مشکلات ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به ایجاد مرکز طراحی کفش اظهار کرد: با همکاری خوشه کفش هیدج، سایت تخصصی طراحی و مدلسازی کفش در هیدج راه اندازی شده است که علاوه بر برگزاری دوره های تخصصی مدلسازی، خدمات مشاوره به متقاضیان ارایه می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه خوشه‌های شناسایی شده در استان زنجان شامل فرش دستباف، کفش، روی، چاقو، مسگری و گردشگری است بیان کرد: حمایت از تشکیل خوشه‌های صنعتی جزو اولویت‌های شرکت شهرکهای صنعتی استان است و در این راستا تا کنون 3 خوشه روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل شدند که دو خوشه روی و فرش دستباف به سرانجام رسیده است و خوشه کفش هیدج نیز سال آخر فعالیت خود را سپری می‌کند.

,

وی با اشاره به اتمام مهلت قرارداد خوشه فرش دستباف بیان کرد: خوشه فرش دستباف زنجان کارهای مهمی در تحول این صنعت در استان انجام داده و هم اینک به ذی‌نفعان تحویل داده شده است.

,

احمدی به تشکیل کنسرسیوم صادراتی فرش با همکاری نهادهای مربوط اشاره کرد و گفت: 15 تاجر و تولیدکننده عضو این کنسرسیوم هستند و خط مشی‌هایی برای توسعه صادارت در آن ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه پس از واگذاری خوشه فرش به ذی‌نفعان، اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز می‌توانند حمایت‌های خود را برای توسعه بازارهای هدف ادامه دهند بیان کرد: با این کار به نوعی سفارش‌پذیری افزایش می‌یابد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد خوشه کفش ابراز کرد: این خوشه سال سوم فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و در طول این مدت دستاوردهای مهمی برای صنعت کفش در استان داشته است.

,

وی برگزاری تورهای نمایشگاهی را یکی دیگر از اهداف خوشه کفش عنوان و تصریح کرد: به منظور آشنایی تولید کنندگان کفش با فناوریهای جدید و تبادل تجربیات با سایر تولید کنندگان؛ خوشه کفش هیدج با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اقدام به برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاههای مرتبط خارجی و داخلی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه