اخبار داغ

شهردار خلیل آباد:

اعتماد مردم، بزرگ ترین سرمایه شهرداری ها و شوراهای اسلامی است

اعتماد مردم، بزرگ ترین سرمایه شهرداری ها و شوراهای اسلامی است
شهردار خلیل آباد رضایتمندی مردم در شهرها را یک مؤلفه مهم در توسعه شهر و عمران و آبادانی دانست و گفت: قطعاً بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی حسن اعتماد مردم است که نبایستی از آن غفلت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، هادی گوهریان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان  همیاری شهرداری های خراسان رضوی بر ضرورت تعامل شهرداری ها با مردم برای جلب اعتماد آنها تاکید کرد و اظهار داشت: اعتماد مردم می تواند بهترین سرمایه برای پیشبرد کار شهرداری ها باشد که در صورت نبود آن اجرای طرح ها با مشکل مواجه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح مدیریت شهری خاطرنشان کرد: مدیریت یک‌پارچه شهری رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

,

شهردار خلیل آباد رضایتمندی مردم در شهرها را یک مؤلفه مهم در توسعه شهر و عمران و آبادانی برشمرد و تصریح کرد: قطعاً بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی حسن اعتماد مردم است که نبایستی از آن غفلت شود.

,

گوهریان در ادامه این نشست به بیان ظرفیتها و پتانسیل های شهر خلیل آباد و همچنین نیازها و زمینه های همکاری و مشارکت با سازمان همیاری شهرداریهای استان پرداخت و اذعان کرد: 0ظرفیت های سازمان همیاری شهرداریهای استان برای توسعه شهرهای کوچک باید استفاده شود.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: متاسفانه به دلیل مسایل اقتصادی، فضای رقابتی که باید در برگیرنده شرکت های تولید کننده از سراسر ایران که بتوانند محصولات با کیفیت را عرضه کنند، شاهد نیستیم.

,

 

,

غلامرضا توکلی رئیس شورای اسلامی شهر خلیل آباد در این دیدار یکی از اهداف اصلی شورای شهر را  پرداختن به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های عمرانی دانست و گفت: وظیفه  اصلی شهرداری را توجه به مباحث اجتماعی و رفع دغدغه های موجود است.

,

 

,

احمد یزدان پناه در این دیدار مشارکت مردم در امور شهری را خواستار شد و گفت:  مشارکت دادن مردم در این عرصه منافع و برکات خوبی را برای شهرها به دنبال دارد.

,

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ضمن بیان برخی از برنامه های این سازمان عنوان کرد: یکی از اصلی ترین رسالت های سازمان همیاری برنامه ریزی برای کمک به شهرداریهای کم برخودار است که با توجه به تاکیدات استانداری در کمک به اجرای برخی پروژه های شهری، تعدادی از شهرهای کوچک با شهرداریهای آنها مشارکت و همیاری خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه