اخبار داغ

عضو شورای شهر گوهران بشاگرد عنوان کرد؛

فقر شدید زیرساخت های مخابراتی در گوهران/ وعده هایی که امروز و فردا می شود

فقر شدید زیرساخت های مخابراتی در گوهران/ وعده هایی که امروز و فردا می شود
زیر ساخت های نامناسب مخابراتی تیدیل به یکی از اصلی ترین معضلات گوهران بشاگرد شده که ادارات دولتی و مردم را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛گوهران یکی از دو شهر بشاگرد و قدیمی ترین مناطق این شهرستان به شمار می رود و این شهر که در گذشته هم به عنوان یکی از مناطق اصلی بشاگرد محسوب می شد میزبان دستگاه های دولتی بسیار بود و مردم برای انجام امور اداری به این شهر سفر می کردند؛قلعه، مسجد و گورستان های تاریخی این شهر سندی بر قرمت و فرهنگ این شهر و مردمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

گوهران با وجود شهر شدن همچنان گذشته از مشکلات زیر ساختی بسیاری رنج می برد که سال ها در سایه بی توجهی ها به حال خود رها شده و شاید نمونه آن را در هیچ شهر دیگری نتوان دید.

,

فقر شدید زیرساخت های مخابراتی گوهران

, فقر شدید زیرساخت های مخابراتی گوهران, فقر شدید زیرساخت های مخابراتی گوهران,

زیر ساخت های نامناسب مخابراتی تیدیل به یکی از اصلی ترین معضلات گوهران بشاگرد شده که ادارات دولتی و مردم را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است.

,

مشکلات ارتباطی و خطوط تلفن های همراه و خانگی در حال حاضر یکی از اصلی ترین معضلات شهرستان بشاگرد به شمار می روند و از حدود 180 روستای این شهرستان فقط مردم یک روستای آن به اینترنت دسترسی دارند.

,

با توجه به اینکه مخابرات و اپراتور های تلفن همراه با ارائه خدمات به مشتریان درآمد زایی می کنند، تعلل این نهاد ها برای خدمت گذاری هیچ توجیح منطقی ندارد.

,

فرسودگی خطوط مخابراتی و عدم واگذاری انشعابات جدید به مشتریان باعث قطعی مکرر اینترنت در این شهر شده که کار دستگاه های دولتی را مختل کرده است.

,

از طرفی مردمی که کیلومتر ها مسیر خاکی و پر خطر را برای انجام اداری خود به این شهر سفر می کنند را هم با مشکلاتی مواجه کرده است که مجبورند زمان و هزینه بسیاری را برای انجام امورات خود صرف کنند.

,

حسین روشن رأی، عضو شورای شهر گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به خدمات ضعیف مخابراتی در شهر گوهران بشاگرد، اظهار کرد:  تا قبل از زلزله سال 1392 مخابرات گوهران بیش از 500 اشتراک داشته که بعد از زلزله بیش از 95 درصد این اشتراکات از بین رفت.

,

این عضو شورای شهر گوهران افزود: بیش از پنج سال است که مدار اصلی خطوط مخابرات در شرایط نامناسبی رها شده و در مسیر تردد خودرو ها است که در معرض قطعی کامل قرار دارد.

,

روشن رأی به قطعی مکرر اینترنت اشاره کرد و گفت: با توجه به انتقال مرکز شهرستان به شهر سردشت، اما همچنان برخی از دستگاه های دولتی در این شهر مستقر بوده که قطعی اینترنت کار آن ها را مختل کرده است.

,

وی ادامه داد: بانک، هلال احمر، نیروی انتظامی، آموزش پرورش و ... از جمله ادارات مستقر در این شهر هستند که ارباب جوع های آن ها روزانه با قطعی اینترنت سرگردان می شوند.

,

عدم بازسازی اداره مخابرات گوهران بشاگرد

, عدم بازسازی اداره مخابرات گوهران بشاگرد, عدم بازسازی اداره مخابرات گوهران بشاگرد,

این عضو شورای شهر گوهران به وضعیت نامناسب ساختمان مخابرات اشاره کرد و یادآور شد: در سال 1394 ساختمان اداره مخابرات به صورت کامل در آتش سوخت با این حال تاکنون این ساختمان بهسازی نشده و فضای اداری آن مملو از دوده آتش سوزی است که این در شأن یک اداره عمومی نیست.

,

روشن رأی اظهار کرد: در این ساختمان امورات پست هم انجام می شود و نداشتن امکانات اولیه ای همچون کولر باعث غیر قابل تحمل بودن محیط آن شده است.

,

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم متقضی دریافت انشعاب هستند، گفت: بیش از چهار سال است که با بهانه نبود سیم تلفن و نامه نگاری ها به مردم انشعابات جدید داده نمی شود و با پیگیری های مکرر فقط مسئولان در حال امروز و فردا کردن هستند.

,

این عضو شورای بخش گوهران خاطر نشان کرد: مسئولان باید به جای امروز و فردا کردن فکری به حال وضعیت این زیر ساخت ابتدایی اما بسیار لازم و پر اهمیت برای شهرستان کنند و در جهت بهبود و توسعه آن گام بردارند.

,

عدم بهره مندی یک شهر از خدمات مخابراتی در دنیا بی نظیر است در صورتی که حتی بسیاری از روستا ها در دیگر مناطق کشور از اینترنت و خطوط خانگی مخابرات استفاده می کنند که انتظار می رود مسئولان مربوطه حرکتی مفید در توسعه امر زیر ساختی در منماطق شهری و روستایی بشاگرد داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه