اخبار داغ

در کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین مطرح شد؛

برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است

برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است
در نخستین روز از کنگره ۳هزار شهید قزوین مطرح شد : برگزاری کنگره کمترین کاری بود که می‌توانستیم در جهت وظیفه خود در قبال شهدا به عنوان ستاره‌های راه زندگی انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) با حضور سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا و علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های‌ بین المللی استان قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

, ,

عبدالمحمد زاهدی در آیین افتتاحیه کنگره۳هزار شهید قزوین که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار شد اظهار کرد: از حضور تمام حاضرین، معلمان، فرهنگیان و مسئولین که به احترام شهدا در آیین افتتاحیه مراسم حضور پیدا کردند تشکر میکنم. 

,


وی ادامه داد: سپاه، واحدهای فرهنگی و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در طول یک سال گذشته برای برگزاری کنگره شهدا تلاش داشتند. 

,
,



استاندار قزوین با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ابراز کرد: دکتر صالحی و سرهنگ حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، برای برای برپایی نمایشگاه پیشرفت‌های صنایع هسته‌ای کشور در خلال کنگره تلاش کردند که از آنها تشکر ویژه داریم. 
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره کمترین کاری بود که می‌توانستیم در جهت وظیفه خود در قبال شهدا انجام دهیم و امیدواریم در مقابل شهدا روسفید باشیم. 

این مسئول با تاکید بر نقش شهدا در زندگی عنوان کرد: در شب سیاه دنیا که پر از سیاهی است ما برای به ستاره نیاز داریم تا مسیر و هدف را به ما نشان دهند. 
وی در پایان گفت: ما امروز یاد و خاطره ۳هزار ستاره استان قزوین را زنده نگه می‌داریم که نشانگر راه برای ما هستند. 

, ,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,
مرتضی سمیعی سرپرست اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که فرصتی داد تا بمانیم و قدر نعمات او را به جای آوریم. 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا افزود: آموزش و پرورش در کنگره سه هزار شهید استان، مسئولیت کمیته فرهنگ و آموزش را برعهده داشت که جا دارد از تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه فرهنگیان و فرهیختگان و دانش‌آموزان همکار در این برنامه بی‌نهایت تشکر و قدردانی کنم. 
,
,
,
 
,
تداوم راه شهدا ما را در مقابل دشمنان پیروز می‌کند
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دستاورد بزرگ کنگره برای آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای تعلیم و تربیت استان بوده چراکه این مهم برگرفته از حیات معنوی شهدا است. 

وی عنوان کرد: دیرز شهدا در برابر استکبار و دشمنان با اهدای ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان خود ایستادند و امروز حیات معنوی شهدا، وصیتنامه شهدا، آرمان‌ها و راه شهدا و تکریم از خانواده شهدا ما را در مقابل دشمنان پیروز و سربلند می‌کند. 

سمیعی بیان کرد: فرهنگیان دیروز در جنگ سخت در مقابل دشمنان ایستادند و امروز در جنگ نرم به مدد شهدا با همه وجود ایستادند. 
,
,
,
,
,
,


وی ادامه داد: آموزش و پروش با برگزاری یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز و ۵۸ شهید فرهنگی استان بهره‌مندی لازم را در واحدهای آموزشی از این حیات معنوی شهدا بردند. 

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: تولید ۱۴ آثار هنری و دو جلد کتاب از شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، اجرای سرود ۳ هزار نفری دانش‌آموزان، برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی تحت عنوان «دفاع دیروز و وظیفه امروز» از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان است‌. 



انتهای پیام/
, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه