اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل:

جایگزینی درجه بندی به جای ستاره در هتل آپارتمان های اردبیل/خانه مسافرهای بدون مجوز در سرعین پلمپ می شود

جایگزینی درجه بندی به جای ستاره در هتل آپارتمان های اردبیل/خانه مسافرهای بدون مجوز در سرعین پلمپ می شود
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور پروانه بهره برداری به هتل آپارتمان ها در این استان بر اساس درجه بندی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جلسه با جامعه صنفی هتل داران تصریح کرد: پیش از این معیار ارزیابی کیفی هتل آپارتمان ها بر اساس تعداد ستاره بود اما در یک سال گذشته معیار ارزیابی به درجه بندی تغییر یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در یک سال گذشته هتل آپارتمان ها فرصت تجهیز و بهسازی خدمات خود را داشتند تا بر اساس درجه بندی پروانه بهره برداری صادر شود.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اذعان به اینکه فعلا صدور پروانه بر اساس ستاره انجام می شود، ادامه داد: در صورتی که با این شکل از ارزیابی کیفی از سوی سازمان موافقت شود، صدور پروانه بلا مانع خواهد بود و در غیر این صورت هتل آپارتمان ها یک سال فرصت تجهیز به منظور دریافت پروانه بر اساس معیار درجه بندی را دارند.

,

 فلاحی با بیان اینکه پروانه های صادره به مدت یک سال صادر خواهد شد، اضافه کرد: در خصوص خانه مسافرها مطابق تاسیسات گردشگری 16 گانه رفتار می شود و در جلسه هماهنگی استانی کم و کیف فعالیت هتل آپارتمان ها بررسی شد.

,

  وی با تاکید به اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین سرعین فعالیت خانه مسافرها نیز ساماندهی شده و تعدادی که مجوز فعالیت ندارند، مطابق مقررات پلمپ خواهند شد، تاکید کرد: در عین حال بازه زمانی فعالیت هتل آپارتمان ها و روند فعالیت بررسی خواهد شد.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  همچنین در خصوص انتخابات جامعه هتل داران اضافه کرد: تا پایان هفته اساسنامه مصوب از طرف معاونت گردشگری و امور حقوقی اداره کل برای اعضا جامعه هتل داران ابلاغ می شودو طی دو هفته آتی مقدمات برگزاری انتخابات جامعه هتلداران فراهم خواهد شد.

,

وی  اضافه کرد: جامعه اقامتی هتل داران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، انجمن تورلیدرها، انجمن آبدرمانی ها، فعالان صنایع دستی و انجمن صنفی مجموعه های پذیرایی بین راهی به عنوان تشکل های صنفی گردشگری مورد حمایت اداره کل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه