اخبار داغ

بی توجهی آبفای شهری سی سخت به دغدغه چندساله شهروندان/آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم!+تصاویر

بی توجهی آبفای شهری سی سخت به دغدغه چندساله شهروندان/آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم!+تصاویر
با وجود هدررفت چند ساله آب در بلوار ورودی شهر سی سخت و انتشار این موضوع در اخبار سراسری اما مسوولان آبفای شهری نسبت به این موضوع بی توجه بوده و هیچ گونه اقدامی نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به نقل از سفیردنا؛ موضوع هدر رفت آب در شهر برف و آفتاب به یک موضوع عادی و قابل توجیه برای مسوولان تبدیل شده است، به گونه ای که به عنوان مثال در بلوار وردوی شهر سی سخت در نزدیکی تقاطع روستای کوخدان، چندین سال است که شکست لوله های زیر زمینی باعث هدررفت آب می شود و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

, ,

 

,

پیش از این نیز موضوع هدررفت آب در خیابان "امیرکبیر" واقع در بلوار شهید بهشتی سی سخت که به سیل تبدیل شده بود و مشکلات فراوان برای شهروندان ایجاد کرد در این پایگاه خبری منتشر شد.(خبر را اینجا بخوانید)

, اینجا,

 

,

, ,

 

,

در چندین نقطه از شهر سی سخت، آب شرب در بی توجهی مسوولان هدر می رود، در صورتی که در برخی نقاط دیگر با مشکل کمبود آب مواجه هستند و در طول روز فقط چند ساعت از آب شرب برخوردار هستند.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از شهروندان ساکن بلوار ورودی شهر سی سخت گفت: موضوع جالب توجه این است که آب شرب در برای خانوارهای اطراف همین بلوار جیره بندی می شود و بدون اطلاع قبلی آب به مدت زیادی در طول شبانه روز قطع می شود، در صورتی که چندین سال است در وسط این خیابان آب به راحتی هدر می رود و مسوولان مربوطه رسیدگی نمی کنند.

,

 

,

, ,

 

,

این شهروند افزود: هر ساله با فرارسیدن فصل زمستان و یخزدگی این آب در وسط خیابان مشکلات زیادی را برای تردد خودرو ها به وجود می آورد و موجب تصادفات فراوان می شود.

,

 

,

, ,

 

,

یکی دیگر از کسبه با بیان اینکه مسولان آبفا هیچ گونه رسیدگی در این خصوص نکرده اند گفت: این خیابان را شهرداری در سال جاری آسفالت کرده است ولی همین شکستگی لوله باعت ایجاد گودال و درک خرودگی در آن شده که با عبور خودرو از آن موجب پاشش آب به اطرف شده و مشکلاتی برای ما ایجاد می کند.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: این هدر روی آب  موضوع جدیدی نیست و مربوط به چند سال است و حتی اخبار سراسری 20:30  به این موضوع پرداخت و آن را انتشار داد ولی باز هم دریغ از پیگیری.

,

 

,

, ,

 

,

اکنون باید پرسید آیا کنده کاری ساده و لوله گذاری جدید در محل هدررفت آب تا این اندازه برای مسوولان مربوطه سخت و دشوار است که موضوع به این سادگی باید به اخبار سراسری کشیده شود و وجه شهر توریستی سی سخت خدشه دار شود؟؟

,

 

,

این پایگاه خبری حق اظهار نظر و انتشار توضیحات مسوولان آبفای شهری سی سخت را در خصوص این موضوع محفوظ می دارد.

, این پایگاه خبری حق اظهار نظر و انتشار توضیحات مسوولان آبفای شهری سی سخت را در خصوص این موضوع محفوظ می دارد., خبری,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه