اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس :

گرانی سیگار به ضرر جامعه نیست/افزایش هزینه های پزشکی با افزایش مصرف دخانیات

گرانی سیگار به ضرر جامعه نیست/افزایش هزینه های پزشکی با افزایش مصرف دخانیات
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه افزایش هزینه های پزشکی افزایش مصرف دخانیات را دارد، گفت: گرانی سیگار به ضرر جامعه نیست اما نوع گرانی باید مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز با اشاره به بحث دخانیات ، اظهار داشت: امروز در کشور به دلیل مصرف دخانیات هزینه های پزشکی فراوانی می دهیم.
وی ادامه داد: گرانی سیگار باعث می شود کسانی که ده نخ سیگار مصرف می کنند به هشت نخ سیگار کاهش پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در قانون مجلس آمده که بخشی از پول به سمت بهداشت، ورزش و مسائل اجتماعی برود، گفت: این گرانی سیگار باعث می شود تا افراد کمتر دخانیات مصرف کنند.

,
,


وی بیان داشت: سیگار و نوشابه دو عامل مصرفی است که برای جامعه مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است و این قیمت ارزان آن باعث شده که خیلی جوانان و حتی افرادی با سن کم به سمت مصرف دخاینات روی بیاورند.

,
,


منصوری با اشاره به اینکه در گذشته نه چندان دور افراد بسیاری به دلیل ارزان بودن دخانیات سیگاری شده اند، خاطرنشان کرد: گرانی سیگار خیلی به ضرر جامعه نیست اما این که مدیریت چگونه باشد و یا مالیات دریافت شود مسئله ای قابل پیگیری است که ما هم پیگیر این موضوع خواهیم بود تا این مسئله به نحو صحیح تری صورت بگیرد.

,
,


وی عنوان داشت: قیمت دلار بالا رفته است و طبیعتا سیگار وارداتی هم با دلار خریداری می شود که این یکی از عوامل گرانی دخانیات می باشد و قاچاق هم توجیهی ندارد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه