اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی اردبیل:

اعتبارات احداث بزرگراه‌ها در اردبیل رشد مناسبی دارد/ اختصاص 10 میلیارد ریال به زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین

اعتبارات احداث بزرگراه‌ها در اردبیل رشد مناسبی دارد/ اختصاص 10 میلیارد ریال به زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل گفت: اعتبارات حوزه راه آهن و راه ‌های مواصلاتی اردبیل بویژه احداث بزرگراه ‌ها با رشد مناسب اعتبارات روبرو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، داود شایقی امروز در جمع خبرنگاران  از اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین و 320 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های نواحی و شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر دادو گفت: این اعتبارات در راستای کمک به حل مشکلات حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با وجود کاهش محسوس اعتبارات عمرانی طی امسال و سال آینده با توجه ویژه دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه اعتبارات، حوزه راه آهن و راه ‌های مواصلاتی اردبیل بویژه احداث بزرگراه ‌ها با رشد مناسب اعتبارات روبرو بوده و امیدواریم تدارک این زیرساخت‌ ها زمینه توسعه شمال استان را فراهم کند.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل با اشاره به نصب مانیتور نمایش آخرین وضعیت راه آهن اردبیل - میانه در 2 ورودی شهر اردبیل، تصریح کرد:با تلاش و پیگیری‌ های  جدی استاندار اردبیل  پروژه راه آهن اردبیل در تمامی فازها به شکل جدی در حال اجراست و پیش‌ بینی می‌شود با توجه به تامین اعتبار از محل فاینانس داخلی در موعد مقرر به نتیجه برسد.

,

وی گفت:قسط اول اعتبار در نظر گرفته شده برای راه آهن اردبیل از سوی بانک ملی پرداخت شده است و قسط دوم و سوم این تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال سالانه پرداخت خواهد شد.
شایقی ادامه داد: طبق پیش بینی ها پروژه مهم راه آهن اردبیل با هفت هزار و 500 میلیارد ریال منابع فاینانس در کنار اعتبار مصوب سالانه به سرانجام خواهد رسید.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه