اخبار داغ

قطعی شدن حکم یک جاسوس وزارت خارجه

قطعی شدن حکم یک جاسوس وزارت خارجه
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص صدور حکم برای یکی از جاسوسان گفت: فردی که به جاسوسی متهم بود و حکمش در دادگاه بدوی صادر شده بود اکنون قطعی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود با اشاره به بخشنامه رییس قوه قضاییه در خصوص بانک مرکزی گفت: فلسفه این بخشنامه اصلاح نظام بانکی است که همه بر آن متفق‌القول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محسنی اژه‌ای , قوه قضاییه, بانک مرکزی,

وی ادامه داد: البته در طول سالیان گذشته اصلاحاتی انجام شده که کافی نیست و لازم است در دوره‌ای که فشارهای بین‌المللی بر سیستم بانکی اعمال می‌شود، اصلاحاتی فوری و ضروری صورت بگیرد.

,

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه با برخی پیشنهادها موافق نبود و در جلسه شورای عالی سران قوا اصلاحاتی انجام گرفت.

,

اژه‌ای افزود: این بخشنامه به این منظور است که کسی نتواند علیه عملکرد بانک مرکزی در چارچوب مصوبه شورای عالی سران قوا در دیوان عدالت و دادگاه‌های حقوقی شکایت کند.

, بانک مرکزی,

وی در خصوص صدور حکم برای یکی از جاسوسان گفت: فردی که به جاسوسی متهم بود و حکمش در دادگاه بدوی صادر شده بود اکنون قطعی شده است.

,

سخنگوی قوه قضاییه گفت: این فرد کمال امیربیگ (علی بیگ) کارمند وزارت امور خارجه است که به ۱۰ سال حبس و ضبط اموال بیش از ۲۰۰ هزار دلار محکوم شده است.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه