اخبار داغ

کتابخانه های اصفهان شبانه روزی می شود

کتابخانه های اصفهان شبانه روزی می شود
طرح دو فوریتی افزایش ساعات مطالعه در کتابخانه های سطح شهر و استفاده از سالن های مطالعه در ایام تعطیلات در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و با ۱۰ رای موافق به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر  طرح دو فوریتی باز بودن کتابخانه‌ها در ساعات شبانه و تعطیلات در حالی مطرح شد که درگیری بین اعضای حاضردر کتابخانه و متصدیان کتابخانه در سپاهان شهر صورت گرفت.

در پی وقوع این درگیری که به علت بسته شدن زودهنگام کتابخانه صورت گرفت، طرح دو فوریتی افزایش ساعات مطالعه در کتابخانه های سطح شهر و استفاده از سالن های مطالعه در ایام تعطیلات در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و با ۱۰رای موافق به تصویب رسید.

این طرح در حالی تصویب شد که کتابخانه ها و سالن های مطالعه به ازای باز بودن در ساعات فوق العاده ۱۰ هزار ریال از فرد دریافت کند به این صورت که کتابخانه‌ها در نیمه اول سال از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰، در نیمه دوم سال از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۲۰ برای متقاضیان در ساعات فوق‌العاده باز باشد.

همچنین در این جلسه طرح پیشنهادی هفت نفر از اعضای شورا با موضوعالزام شهرداری اصفهان به تهیه نقشه جامع توسعه شهر هوشمن" نیز با اعلام نظرکمیسیون‌های تلفیق و حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات با ۱۱ رای موافق به تصویب رسید.

لایحه پیشنهاد اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کمک به تکمیل و تجهیز موزه دفاع مقدس با اعلام نظر کمیسیون‌های تلفیق، فرهنگی و ورزشی شورای شهر با هشت رای موافق به تصویب رسید.

همچنین لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارش‌های بازرس قانونی و حسابرس سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اعلام نظر کمیسیون‌های تلفیق، حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات بررسی و با هشت رای موافق به تصویب رسید.

لایحه پیشنهاد اهدای مبلغ یک میلیارد و ۴۲۰ هزار ریال به جامعه خیریه امام محمد باقر(ع) جهت توزیع سبد ارزاق و کالای اساسی بین نیازمندان، با ش۶ رای موافق به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه