اخبار داغ

در راستای «رزمایش خدمت‌رسانی میز خدمت در صنعت »؛

کارگروه های رفع موانع تولید با حضور مسئولین استانی برگزار شد

کارگروه های رفع موانع تولید با حضور مسئولین استانی برگزار شد
صبح امروز در راستای «رزمایش خدمت‌رسانی میز خدمت در صنعت » به همت بسیج کارگری استان کرمان سه کارگروه رفع موانع تولید در محل ساختمان بسیج اقشار برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ صبح امروز در راستای ” رزمایش خدمت‌رسانی  میز خدمت در صنعت ” به همت بسیج کارگری استان کرمان سه کارگروه رفع موانع تولید در محل ساختمان بسیج اقشار و با حضور سلمانی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ، حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکلات آن ها برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سرکشی از ۵۰ کارگاه تولیدی توسط بسیج کارگری

, سرکشی از ۵۰ کارگاه تولیدی توسط بسیج کارگری,

حسین باقری رئیس بسیج کارگری استان کرمان گفت : هدف از جلسه امروز و برگزاری میز خدمت در صنعت در راستای پیاده سازی فرمایشات مقام معظم رهبری است .

,

وی افزود : بسیج کارگری تا کنون از ۵۰ کارگاه تولیدی سرکشی کرده است و اکنون در سه کارگروه مشکلات و دغدغه های این واحدهای تولیدی در یک فضای صمیمانه مطرح  می شود و این نشست ها حکم کاربردی آموزشی دارد .

,

انجام بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنایع مادر

, انجام بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنایع مادر,

در ادامه مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز با بیان این که ۴۳ درصد واحدهای تولیدی استان کرمان دچار چالش بازار هستند ؛ خاطر نشان کرد :  بیش از ۳۵ درصد از این تعداد در خود استان قرار دارند ولی نتوانستند در این زمینه ارتباط برقرار کنند.

,

وی ادامه داد : اکنون واحدهای تولیدی موجود مورد توجه ما قرار دارند که مهم‌ترین مشکل آن‌ها سرمایه در گردش است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد : طی سال جاری حتی یک ریال یارانه به تولید اختصاص نیافته است و یکی از عمده‌ترین چالش‎های کشور ما ضوابط و آیین‌نامه‌هایی است که با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، بهبود فضای کسب و کار را با مشکل مواجه کرده است.

,

حسینی نژاد اضافه کرد :  اما در سطح استان بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنایع مادر بر پایه اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

,

هدف در این اوضاع اقتصادی کمک به واحدهای تولیدی است

, هدف در این اوضاع اقتصادی کمک به واحدهای تولیدی است,

محمد سلمانی مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان نیز با بیان این که باید کار افراد بر طبق قانون انجام شود ، افزود : در بازدید از واحدهای تولیدی راهکارهایی در حد امکان به کارآفرینان داده می شود .

,

وی گفت : هدف ما در این وضعیت بحرانی اقتصاد کمک به واحدهای تولیدی و شرکت هاست و سعی می کنیم در حق مردم اجحاف نشود .

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه