اخبار داغ

سامانه سیماک در سیرجان راه اندازی می شود

سامانه سیماک در سیرجان راه اندازی می شود
جلسه عملیاتی سازی و بهره برداری از پروژه سیماک با حضور مدیر کل پست استان کرمان و جمعی از مسئولین مرتبط با این طرح در شهرستان سیرجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان در این جلسه گفت: سامانه سیماک در واقع سامانه استعلام بین دستگاه های اجرایی است که به منظور ارائه خدمات به ارباب رجوع تدوین شده است و در همین زمینه یک دوره آموزشی نیز برای دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مکی آبادی افزود: معاون عمرانی استاندار به عنوان متولی این پروژه در سراسر استان کار پیگیری را بر عهده دارد و در سیرجان در شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها اجرای این طرح آغاز شده است.

,

مدیرکل پست استان با اشاره به اینکه مقدمات اجرایی شدن این طرح در سیرجان فراهم شده است گفت: از این تاریخ استعلامات بین دستگاهی در سیرجان به صورت الکترونیک انجام می شود تا ضمن ارائه خدمت به ارباب رجوع در روند کار اداری آنان تسریع ایجاد شود.

,

وی افزود: شهرستان سیرجان در استان اولین شهری است که این طرح در آن اجرایی می‌شود و اداره پست به عنوان پشتیبان این طرح با ۲۸ نهاد مرتبط در طرح سیماک در ارتباط خواهد بود.

,

اکبری خاطرنشان کرد: این سامانه تحت وب عمل می کند و از آنجایی که مشخصات UTM ملک در سامانه سیماک ثبت می شود، بسیاری از مشکلات صدور پروانه و تعیین محدوده املاک رفع خواهد شد همچنین از اطلاعات موجود در سیستم های ادارات مرتبط پشتیبان گرفته می شود و اطلاعات به هیچ عنوان حذف نخواهد شد.

,

لازم بذکر است در پایان جلسه دستورالعمل طرح سیماک از سوی فرماندار سیرجان به ادارات حاضر در جلسه ابلاغ و به صورت رسمی این پروژه در سیرجان آغاز به کار کرد.

,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه