اخبار داغ

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بوشهر با یک شرکت کره‌ای +تصویر

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بوشهر با یک شرکت کره‌ای +تصویر
تفاهم‌نامه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان بوشهر، با حضور استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بوشهر و هیئت تجاری، اقتصادی کره جنوبی در بوشهر منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ رئیس بخش نفت گاز هیئت اقتصادی  صنعتی کره‌ جنوبی ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با قدردانی از دعوت مسئولان استان بوشهر برای امضا تفاهم نامه اظهار داشت:  ایران و کره جنوبی  سابقه دوستی زیادی دارند و این فرصت خوبی برای توسعه همکاری‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

هنگ اوک سون با تاکید بر پایداری دوستی ایران و کره جنوبی افزود: مهم نیست که اکنون شرایط ایران چگونه است بلکه دوستی‌ها باید پایدار باشد و با این شرایط دوستی، کارها پیش می‌رود.

,

وی با قدردانی از مسئولان استان بوشهر در استقبال  از هیئت کره‌ای بیان کرد: از استقبال گرم مسئولان استان بوشهر تشکر می‌کنم و عمیقا آرزو دارم که این بازدیدها و جلسات نتایج خوب و مورد رضایتی برای دو طرف داشته باشد.

,

رئیس بخش ساختمان هیئت کره‌ای هم از آغاز ساخت پالایشگاه نفت در بوشهر خبرداد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش پالایشگاه نفتی در این استان به‌زودی فعالیت خود آغاز می‌کنیم.

,

چانگ او سانگ  تصریح کرد: به خاطر مشاوره‌های خوبی که به ما شد بوشهر را برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف انتخاب کردیم ضمن اینکه بوشهر یک منطقه خوب در زمینه سرمایه گذاری در حوزه انرژی هم  محسوب می‌شود.

,

, ,

عبدالکریم گراوند نیزدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایطی که سران آمریکا دنبال این هستند که تحریمهایی علیه جمهوری اسلامی لحاظ کنند، ظرفیت های موجود در ایران هم سرمایه گذاران را راغب به سرمایه گذاری می‌کند.

,

گراوند ادامه داد: استقبال از سرمایه گذاری در ایران نشان می دهد آمریکا به اهدافش برای ضربه به اقتصاد ایران نرسیده است.

,

وی با اشاره به امضا ۵ تفاهم نامه به هیئت تجاری کره گفت: این تفاهم نامه‌ها در زمینه پالایشگاه نفت و گاز در شمال استان، سه طرح بندری و قطار بین شهری بوشهر و عالی شهر است.

,

استاندار بوشهر افزود: سیاست جمهوری اسلامی بر این است که از سرمایه گذاری خارجی به ویژه کشورهای دوست مثل کره و ژاپن حمایت کنند.

,

 

,

, ,

گراوند با بیان اینکه بوشهر در اقتصاد کشور نقش برجسته‌ای دارد، گفت: حضور کشورهای خارجی نشان از موفقیت سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.

,

وی یادآور شد: با کمک و همکاری دستگاه های اجرایی استان بوشهر زمینه تحقق تفاهم نامه های امضا شده را فراهم می کنیم و این امر به توسعه شتابان استان کمک خواهد کرد.

,

ضمنا این تفاهم‌نامه در زمینه فعالیت‌های صنعتی، لجستیکی و ارزش افزوده در اراضی مجتمع بندری نگینٰ، احداث هتل دریایی در شهر بوشهر و  احداث پایانه صادراتی مواد  معدنی در خورشهاب استان بوشهر  امضا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه