اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبرداد؛

ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان استان اردبیل/ بسته‌های تشویقی به کارفرمایان ارایه می شود

ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان استان اردبیل/ بسته‌های تشویقی به کارفرمایان ارایه می شود
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پایدار برای مددجویان تحت حمایت با سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات رایزنی‌های مطلوبی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،حسین دشتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پایدار برای مددجویان تحت حمایت با سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات رایزنی‌های مطلوبی صورت گرفته است، گفت: گسترش همکاری‌ها مسیر توانمندسازی خانوار تحت حمایت استان اردبیل را هموارتر می‌کند که با همیاری سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات درصدد هستیم گام‌های بلندتری در این زمینه برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,


وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت و سایر حوزه‌های زیرمجموعه سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند از بسته‌های تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند، افزود: دو بسته تشویقی برای حوزه‌های زیر مجموعه سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است که امیدواریم توسعه همکاری‌ها موجب اشتغال پایدار خانوار تحت حمایت شود.

,
,


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه در طول دو سال به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را به کار گمارند یکی از بسته‌های تشویقی کمیته امداد استان اردبیل است، بیان کرد: دیگر بسته تشویقی کمیته امداد استان اردبیل، به کارگیری مددجو به مدت سه سال و برابر با قانون کار توسط کارفرما است که به ازای به کارگیری هر نفر ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به کارفرما پرداخت خواهد شد.

,
,


وی  گفت: ارائه مهارت‌های لازم شغلی به مددجویان اردبیلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که دفاتر پیشخوان دولت و حوزه‌های زیر مجموعه سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات به سادگی می‌توانند آنها را در فعالیت‌های خود به کار گیرند.

,
,


دشتی با اشاره به اینکه با توجه به نیاز دفاتر پیشخوان دولت، کارگاه‌های آموزش تخصصی رایانه برای مددجویان تحت حمایت استان اردبیل برگزار شده است، بیان کرد: مددجویان تحت حمایت که آموزشی‌های فنی و تخصصی را فراگرفته و گواهی مهارت دریافت کرده‌اند، آماده ورود به بازار کار هستند که تلاش داریم با توسعه همکاری‌ها به این مهم دست یابیم.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه