اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف ۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر

کشف ۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر
فرمانده انتظامی استان کرمان؛ با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با جرائم اقتصادی از کشف بیش از ۳۱هزار لیترسوخت قاچاق از ابتدای آبان ماه در شهرستان نرماشیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بنی اسدی فر در گفت و گو با راه آرمان اظهار داشت: مجموعه انتظامی سراسر استان در عرصه مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا با جدیت تمام در حال انجام وظیفه هستند و در این راستا بصورت شبانه‌روزی تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: در همین راستا ماموران پلیس شهرستان نرماشیر که در جوار محور مواصلاتی شرق به مرکز کشور واقع است در امر مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با پایش ترددهای خودروئی و اجرای طرح های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طی آبانماه بیش از ۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این حجم مواد سوختی از نوع گازوئیل، بنزین و دیگر مواد بوده اند که در این رابطه۱۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین هم توقیف وبرای ۱۹ متهم پرونده تخلف اقتصادی تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع شد.

,

بنی اسدی فر با اشاره به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق به ویژه منابع سوختی که ثروت ملی و ذخایر آینده میهن عزیزمان محسوب می شوند علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری نیز می شود از اینرومقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه