اخبار داغ

لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

نود ارومیه قشقایی شیراز را با شکست بدرقه کرد

نود ارومیه قشقایی شیراز را با شکست بدرقه کرد
تیم فوتبال نود ارومیه در یازدهمین هفته لیگ دسته یک فوتبال تیم قشقایی شیراز را با نتیجه دو بر یک شکست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم نود ارومیه در قالب هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، عصر دیروز در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم قشقایی شیراز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

تیم میزبان با ترکیب مهدی خسروی، یامین فلاح، امیرحسین نادم، علی سلیمانی، اصغر نصیری، محمد زینالی، داود شاهواراتی، فرشاد اسدی، اکبر صفرزاده، عرفان پورافراز و فرزاد محمدی در میدان حاضر شد.

,

تیم نود که تا پایان هفته دهم بازی های قابل قبولی از خود ارائه کرده بود این هفته نیز به دنبال برد و بازی را طوفانی آغاز کرد.

,

پس از چندین بار حمله تیم نود توانست در دقیقه بیستم بازی توسط امیرحسین نادم به گل نخست دست یابد و نیمه نخست بازی با همین نتیجه پایان یافت.

,

نیمه دوم بازی هم از آن جا که تیم مهمان به دنبال کسب امتیاز از نود ارومیه بود بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت تا بتواند نتیجه را جبران کند.

,

دقیقه ۶۵ بازی علی حسامی توانست گل نادم را پاسخ دهد و بازی را به تساوی یک یک کشاند.

,

بازی در ادامه با حملات هر دو تیم دنبال می شد تا این که تیم نود توانست در دقایق پایانی توسط اسدی به دومین گل خود دست یابد.

,

تیم قشقایی در اوقات تلف شده بازی به دنبال تغییر نتیجه بازی بود ولی تلاش هر دو تیم به ویژه این تیم ثمری نداشت و تیم نود توانست با نتیجه دو بر یک حریف را با شکست بدرقه کند.

,

همچنین پس از اتمام بازی طبق وعده از پیش داده شده به ۹۰ تن از هواداران تیم ارومیه لباس رایگان توسط کانون هواداران تیم اعطا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه