اخبار داغ

دانش آموزان از مناطق عملیاتی شاهین دژ بازدید کردند

دانش آموزان از مناطق عملیاتی شاهین دژ بازدید کردند
۴۰۰ دانش آموز شاهین دژ از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  به همت ستاد راهیان نور سپاه شاهین دژ ۴۰۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان با شرکت در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی شاهین دژ واقع در قراول خانه روستای هولاسو بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این اردو دانش آموزان ضمن بازدید از این منطقه با روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس با عملیات های مختلف صورت گرفته در این منطقه و نحوه دلاور مردی های رزمندگان و شهادت شهدا آشنا شدند.

,

حجت الاسلام عسگر امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ در این بازدید گفت: دشمنان ایران اسلامی غائله های مختلفی در طول ۴۰ سال عمر با برکت نظام مقدس اسلامی را برای براندازی این نظام بکار بسته اند اما جز بار رسوایی برای خود هیچ چیزی را یدک نکشیدند، بر همین اساس بعد از ناتوانی ها در برابر جنگ سخت و جنگ فرهنگی که شکستهای پی در پی را متحمل شد.

,

وی افزود: دشمن امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخته، اما با رهنمودهای مقام عظمای ولایت و بصیرتی که ملت انقلابی ایران عزیز دارد از این میدان جنگ اقتصادی نیز پیروز خارج می شویم و چهره رذل و پست آمریکا برای همیشه نمایان خواهد شد و پس از این پیروزی انشاءالله و به حول قوه الهی به یک قدرت جهانی و بی پایان خواهیم رسید و نام کشورمان بر بلندای افتخارات جهان به ثبت خواهد رسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه