اخبار داغ

سرپرست مرزبانی هرمزگان :

کشف 78 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های هرمزگان/ باند قاچاق خودرو منهدم شد

کشف 78 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های هرمزگان/ باند قاچاق خودرو منهدم شد
سرپرست مرزبانی هرمزگان از کشف 78 هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو عملیات جداگانه خبر داد و گفت: یک باند واردکنندگان خودروهای خارجی قاچاق در شهرستان پارسیان کشف و منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛سهراب سجادی،سرپرست مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:دریابانان پایگاه دریابانی میناب باخبر شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر بالایی سوخت را با یک فروند موتورلنج از سواحل این شهرستان بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد:در بازرسی دقیق از شناور توقیفی 70 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 7 نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

,

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد:ارزش ریالی محموله کشف شده حدود 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

,

سجادی در ادامه از انهدام باند قاچاقچیان خودرو با توقیف 21 دستگاه خودروی خارجی به ارزش 137 میلیارد ریال در مرزهای غربی هرمزگان خبر داد و افزود:در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی،مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان شهرستان پارسیان،یک باند واردکنندگان خودروهای خارجی قاچاق را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

,

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد:با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

,

سجادی بیان کرد:در این عملیات یک فروند لندینگ کرافت حامل خودروهای خارجی قاچاق،توقیف و 21 دستگاه خودروی خارجی قاچاق از نوع مینی بوس،تویوتا و هایمن به ارزش 137 میلیارد ریال نیز کشف شد.

,

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه از شناور توقیف شده هشت هزار لیتر سوخت قاچاق هم کشف شده است،خاطرنشان کرد:در این رابطه تعداد یک نفر متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه