اخبار داغ

رویایی که به واقعیت نزدیک می شود/ عزم راسخ مسئولان برای اتمام پروژه کنارگذر بوکان

رویایی که به واقعیت نزدیک می شود/ عزم راسخ مسئولان برای اتمام پروژه کنارگذر بوکان
جدای از کمک مالی جهت اتمام تقاطع های هم سطح قرار شد مطالبات کشاورزان مسیر کنارگذر که سند خود را انتقال داده اند در اسرع وقت پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سالهای مدیدی است که مردم بوکان در انتظار بهره برداری از کنارگذر این شهرستان هستند که با افتتاح آن شاهد تاثیرات فراوانی در حوزه های مختلف شهری خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

هر چند فاز اول این کنار گذر با ۳ سال تاخیر در سال ۹۴ به پایان رسید اما نواقص فراوان آن سبب شد که مسئولان شهری از افتتاح آن منصرف شود و مردم این شهرستان و راننده های عبوری همچنان در حسرت آن باقی بمانند.

,

اما اکنون و بعد از سال ها تاخیر در بهره برداری از این پروژه مهم خبرهای خوب و مثبتی از این کنار گذر به گوش می رسد.

,

در همین راستا جلسه بررسی وضعیت کنارگذر بوکان، تقاطع های غیر همسطح کنارگذر و بزرگراه بوکان، میاندوآب با ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و با حضور نماینده وزارت راه ،پیمانکار و مشاور پروژه و کارشناس مسئول برنامه ریزی فرمانداری برگزار شد.

,

در این جلسه لقمان خسروپور از همکاری خوب کشاورزان تبت و ینگیجه و منطقه کلتپه تشکر کرد و گفت: آزادسازی که در طول سالجاری با همکاری فرماندار ومجموعه فرمانداری ،بخشدار مرکزی و مردم انجام شد فراتر از انتظار بود و در حال حاضر تنها دو کیلومتر در مسیر کنارگذر برای آزاد سازی باقیمانده و پیمانکار با جدیت در این مسیر مشغول فعالیت بوده پس دلیل عدم همکاری کشاورزان برای تاخیر در پروژه ها برای همیشه دیگر قابل استناد نیست و مردم دیگر تاخیر در این پروژه ها را از ما قبول نمیکنند.

,

در ادامه اکبری و درخشان نمایندگان وزارت راه از همکاری خوب مردم و کشاورزان و حمایت همه جانبه فرمانداری بابت آزادسازی بزرگراه بوکان میاندوآب و کنارگذر تشکر کرده و برای پرداخت مطالبات کشاورزان اعلام آمادگی کردند.

,

همچنین در این جلسه و بعد از بحث و برسی های انجام گرفته مقرر گردید که تقاطع های غیر همسطح که مدتی به علت عدم تخصیص بودجه غیر فعال شده بود فعال گردد.

,

جدای از کمک مالی جهت اتمام تقاطع های هم سطح قرار شد مطالبات کشاورزان مسیر کنارگذر که سند خود را انتقال داده اند در اسرع وقت پرداخت گردد.

,

کمک فرمانداری جهت تسریع در انتقال سند کشاورزان، جابجای دکل های انتقال برق مسیر، اسفالت باند ۲۴۰متری بعد از ایست و بازرسی سقز ظرف هفته آتی،احداث و اتمام سه دهنه پل در دست اقدام مسیر بوکان سقز توسط پیمانکار و یا نصب علائم ایمنی لازم در مسیر و نماینده ارزیاب برای ۳/۵کیلومتر حوزه استحفاظی بوکان مجددا تعین و به شهرستان جهت توافق با کشاورزان لز مهمترین تصمیات جلسه فوق برای اتمام کنار گذر بوکان بود.

,

هر چند باید دید این مصوبات تا چه اندازه اجرای خواهد شد اما بی تردید بهره بردای از این کنار گذر می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر حوزه های مختلف شهر بوکان داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه