اخبار داغ

طی 24 ساعت گذشته؛

307 تماس‌ با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه 125 همدان به ثبت رسید

307 تماس‌ با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه 125 همدان به ثبت رسید
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 307 تماس‌ با هدف ایجاد مزاحمت طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بیاناتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی، اظهار کرد: طبق اعلام این مرکز 396 تماس طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه تنها 4 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه منجر به انجام عملیات شد، گفت: 15 مورد از تماس‌های ثبت شده در این بازه زمانی نیز به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: 70 تماس اشتباه و 307 مورد از تماس‌ها نیز با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه به ثبت رسید.

,

وی به 4 عملیات انجام شده اشاره کرد و افزود: 2 عملیات اطفاء حریق و 2 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان طی این مدت بوده است.

,

بیاناتی تصریح کرد: نشت سوخت خودرو در بین‌النهرین و حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار کاشانی منجر به انجام 2 عملیات اطفاء حریق شد.

,

وی ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سعیدیه و مهار حیوانات در نایب احمد نیز انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان خاطرنشان کرد: یک نفر در 4 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه