اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

عملیات گسترده رزمندگان یمنی در استان راهبردی «الحدیده»+تصاویر

عملیات گسترده رزمندگان یمنی در استان راهبردی «الحدیده»+تصاویر
صدها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف سعودی در حمله‌های گسترده رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در محورهای شرقی، شمال شرقی و جنوب غربی شهر الحدیده، از مناطق مرکزی استان خبر می‌رسد، نیروهای یمنی با پشتیبانی یگان موشکی چند عملیات گسترده را علیه مواضع مزدوران آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی با پشتیبانی یگان موشکی حمله غافلگیرکننده‌ای را علیه مواضع شورشیان در محور جنوبی فرودگاه الحدیده آغاز کردند که بعد از چند ساعت درگیری گسترده و نفس‌گیر موفق شدند منطقه «جبلیه» و سه‌راه «المتینه» را تحت کنترل خود دربیاوردند.
,
 
,
رزمندگان یمنی در این عملیات سنگین توانستند ده‌ها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف و مزدوران سودانی و آفریقایی را به هلاکت رسانده‌اند و ده‌ها تن دیگر را زخمی کنند.
,
 
,
تعداد زیادی از خودروهای زرهی، نفربر و … وابسته به شورشیان در این عملیات منهدم شد و مقادیر زیادی تجهیزات به غنیمت گرفته‌شده است.
,
 
,
به گفته منابع میدانی، با پاک‌سازی مناطق ذکرشده، مسیر کمک‌رسانی به شورشیان از محور جنوب غربی استان به سمت فرودگاه الحدیده به‌طور کامل مسدود شد.
,
 
,
از محورهای جنوبی یعنی «الفازه، الجاح الاسفل، تحیتا» نیز خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان یمنی با موفقیت صورت گرفته است و در محورهای الفازه و الجاح الاسفل رزمندگان موفق شده‌اند مناطق را تحت کنترل خود دربیاوردند و مسیرهای کمک‌رسانی را به‌طور کامل مسدود کنند.
,
 
,
از محور شهر تحیتا خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان در اطراف شهر منجر به پاک‌سازی محیط غربی شهر و درنهایت محاصره شدن شورشیان را در پی داشته است.
,
 
,
بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی در این عملیات وسیع و گسترده موفق شدند بیش از 20 خودروی نظامی شورشیان را منهدم کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت گیرند.
,
 
,
بیش از 150 تن از شورشیان وابسته به ائتلاف در این عملیات موفقیت‌آمیز کشته و زخمی شدند و تعداد زیادی از آن‌ها به مناطق اطراف متواری شده‌اند.
,
 
,
المسیره نت
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه