اخبار داغ

معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی:

بودجه و کمک‌های مالی دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعیف است

بودجه و کمک‌های مالی دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعیف است
معاون حقوق و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بودجه و کمک های مالی دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعیف است و باید این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید هادی حسینی معاون حقوق و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه اگر بیشتر به مسائل فرهنگی بپردازیم بسیاری از مسائل از جامعه رخت بر می‌بندد افزود: پرداختن به مباحث فرهنگی به ویژه در جامعه اسلامی موجب انسجام و تقویت بنیان خانواده به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای اجتماعی می شود.

حسینی با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در کشور بسیار ضعیف است و فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد اظهار کرد: بودجه و کمک های مالی دولت و مجلس در بخش فرهنگ ضعیف است و باید این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اگر ساختارهای اجتماعی را زیربنای فرهنگی قرار دهیم بیشتر مشکلات حتی در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برطرف می شود.

معاون حقوق و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیل بالندگی ایران در دنیا را فرهنگ اسلامی آن دانست و ادامه داد: فرهنگ ایران اسلامی برگرفته‌شده از اسلام و منطق عقلانی انسان است و اگر جامعه، فرهنگ خود را از اسلام بگیرد و به آموزه‌های آن در عمل نیز پایبند باشد می‌تواند مسیر سعادت و رشد را طی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه