اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن اصفهان خبرداد؛

ساخت 3200 واحد از 7200 واحد مسکونی احداثی در سرپل ذهاب به همت اصفهانی ها/ بهره برداری از واحد های احداثی در نیمه اول سال آینده

ساخت 3200 واحد از 7200 واحد مسکونی احداثی در سرپل ذهاب به همت اصفهانی ها/ بهره برداری از واحد های احداثی در نیمه اول سال آینده
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: از 7200 واحد مسکونی احداثی در سرپل ذهاب، 3200 واحد برعهده اصفهان بوده و 12 هزار واحد مسکونی، تجاری و ...نیز نیاز به تعمیر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین خانی در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: از زمان وقوع زلزله در کرمانشاه حاضر بودیم و تاکنون با اعزام نیروهایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در محل حادثه همپای دیگر استان ها نسبت به تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی اقدام کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
وی ادامه داد: از 7200 واحد مسکونی احداثی در سرپل ذهاب، 3200 واحد برعهده اصفهان بوده و 12 هزار واحد مسکونی، تجاری و ...نیز نیاز به تعمیر دارد.
,
 
,
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با تشریح فعالیت های این بنیاد، تصریح کرد: موقعیت کسانی که به این بنیاد مراجعه می کنند، شناسایی می شود و برایشان پرونده تشکیل می شود.
,
 
,
وی ادامه داد: پس از شناخت محل، آوار برداری به صورت رایگان انجام می شود و به شهرداری منطقه معرفی می شوند.
,
 
,
خانی یادآور شد: هیچ مبلغی برای آواربرداری و هزینه نقشه برداری از افراد دریافت نمی شود.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: واحدهای تعمیری مسکونی که بر عهده بنیاد مسکن بوده به اتمام رسیده و واحد های احداثی نیز در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه