اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد خبرداد؛

احداث نخستین سایت تیر اندازی اهداف پروازی هرمزگان در بشاگرد

احداث نخستین سایت تیر اندازی اهداف پروازی هرمزگان در بشاگرد
رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد از احداث اولین سایت تیر اندازی اهداف پروازی استان هرمزگان در بشاگرد و جاده سلامت این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صفری پور، رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد در گفتگو با هرمز از آغاز احداث چند پروژه ورزشی خبر داد و اظهار کرد: اولین سایت تیراندازی اهداف پروازی استان هرمزگان، در شهرستان بشاگرد احداث خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد افزود: اعتبار این سایت تیراندازی از اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان تأمین خواهد شد.

,

صفری پور ادامه داد: در حال حاضر به دنبال اختصاص زمین و پیگیری وضعیت مناسب احداث این سایت در حومه مرکز شهرستان هستیم.

,

وی به اهداف ساخت این مجموعه ورزشی در سطح شهرستان بشاگرد اشاره کرد و گفت: این شهرستان مملو از استعداد های ورزشی در زمینه ملی و بین المللی است که با حمایت از آن ها می توانند برای کشور افتخار آفرینی کرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد ادامه داد: تیر اندازی یکی از ورزش های اصیل مردم بشاگرد بوده و شهروندان این منطقه به صورت ذاتی در این ورزش از استعداد بالقوه ای برخوردارند که با احداث این مجموعه ورزشی می توان آن ها را شناسایی و پرورش داد.

,

صفری پور به بی همتا بودن این سایت تیر اندازی در سطح استان اشاره کرد و یاد آور شد: این سایت ورزشی که در سطح و کلاس بالا احداث خواهد شد حتی می تواند میزبان مسابقات کشوری هم باشد.

,

وی اظهار کرد: از دیگر طرح های درحال اجرای این اداره در سطح شهرستان احداث جاده سلامت برای دوست داران ورزش و خانواده ها است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بشاگرد گفت: این جاده در مرکز شهرستان بشاگرد و حد فاصل شهر سردشت تا روستای بیسکاو احداث خواهد شد.

,

صفری پور در ادامه با بیان اینکه احداث این جاده هم در مرحله مشخص کردن وضعیت زمین است، گفت: جاده سلامت محلی تجهیز شده با لوازم ورزشی و مناسب برای پیاده روری و قابل استفاده برای انجام تمرینات ورزشی است.

,

وی در پایان از احداث زمین چمن طبیعی شهر گوهران با مشارکت شهرداری و زمین چمن مصنوعی شهر سردشت خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه