اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

برگزاری دوره امداد و نجات برای مددجویان زنجانی

برگزاری دوره امداد و نجات برای مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: دوهزارو 960 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دوره آموزشی امداد و نجات را باهدف پیشگیری وافزایش آمادگی در برابر آسیب‌ها و بلایای طبیعی سپری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در حوزه محرومیت‌زدایی تفاهم‌نامه همکاری بین دو دستگاه منعقدشده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بابیان اینکه برخی از مناطق استان از نقاط آسیب خیز در حوزه بلایای طبیعی است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باهدف پیشگیری و افزایش آمادگی جامعه هدف در زمان وقوع بلایای طبیعی است.

,

صفری ادامه داد: با افزایش سطح آگاهی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در کنار توجه به مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی منازل مسکونی جامعه هدف میزان عوارض ناشی از بلایای طبیعی در خانواده های مددجویی کاهش می‌یابد.

,

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: دوهزار و 960 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از آموزش‌های امداد و نجات با استفاده از کارشناسان جمعیت هلال‌احمر این استان در شش‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه ابلاغی دوهزارو768نفر از مددجویان تحت حمایت بایستی در این دوره ها شرکت نمایندگفت: تعداد جامعه هدف بهره‌مند از دوره‌های آموزشی امداد و نجات به بیش از دوهزارو960 نفر رسید که  107درصد از برنامه هدف‌گذاری شده در این بخش در شش‌ماهه نخست امسال محقق شده است.

,

صفری از بیمه شدن منزل مسکونی و اثاث منزل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در برابر آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی خبر داد و گفت: منازل مسکونی و اثاث منزل 20 هزار 169خانوار  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همکاری بیمه آسیا در برابر آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی بیمه‌شده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه در 6ماهه نخست  امسال 26مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در اثر وقوع سیل وآتش سوزی  خسارت‌دیده‌اند، ادامه داد: به‌منظور جبران خسارت مددجویان آسیب‌دیده از بلایای طبیعی 25 میلیون و800هزار تومان از طریق شرکت بیمه آسیا پرداخت‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه