اخبار داغ

امیر سیاری در کنگره 3000 شهید استان قزوین:

اجازه نمی‌دهیم استکبار جهانی در ایران آقایی کند/ افتخار می‌کنیم به هیچ کشوری وابستگی نداریم

اجازه نمی‌دهیم استکبار جهانی در ایران آقایی کند/ افتخار می‌کنیم به هیچ کشوری وابستگی نداریم
امیر سیاری در کنگره 3هزار شهید استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی آقا نمی‌خواهد، گفت: امروز استکبار جهانی پایش از ایران بریده شده و به هر طریق ممکن به دنبال راه نفوذ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین امیر سیاری، ظهر امروز(دوشنبه) در اجلاسیه دانش آموزی کنگره شهدای استان قزوین در نمایشگاه بین الملل قزوین اظهار کرد: رهبر معظم فرموده اند، زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، پس عزیزان دست اندرکار کنگره سه هزار شهید قزوین به خود ببالید که حرکتی را انجام دادید که اجرش کمتر از شهادت نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد این ۴۰ سال کشور فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سرگذشته اما با حضور جوانان سرافرازانه از توطئه‌ها بیرون آمدیم، این تاریخ نشان می‌دهد که امنیت، عزت، افتخار و بالندگی، پیشرفت‌های مختلف و مدیریت منطقه و شناخته شدن جهانی و افتخار ما در جهان در حوزه‌های مختلف همه به برکت خون شهداست و به همین راحتی به دست نیامده است. 
,
,
 
,
, ,

این مقام مسئول ابراز کرد: از ۲۲بهمن سال ۵۷ که انقلاب ما پیروز شد، تمام کسانی که به عنوان مستشار خارحی حضور داشتند و بحث تصمیم‌سازی انجام می‌دادند؛ از کشور اخراج شدند و کشور ما بدون حضور این تصمیم سازان خارجی به راه خود ادامه داد. 

وی بیان کرد: دشمن برای اینکه از پیشرفت انقلاب و صدور آن پیشگیری کند و ما را به دوران سلطه‌گری خود برگرداند، توطئه‌های زیادی اجرا کرد، ابتدا موج ترور را به راه انداخت و ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه این توطئه‌هاست، راه دیگر به راه اندازی اختلافات مذهبی و قومیتی بود تا زمینه شکست انقلاب را فراهم کند، اما به برکت خون شهدا این موضوع رخ نداد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی اذعان کرد: در سال‌های ابتدایی انقلاب ترور و اختلافات قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی نتیجه نداد، بنابراین دشمن به دنبال برنامه ریزی تحمیل جنگ به ایران رفت، آنها در دهه شصت به دنبال فردی خودخواه و قدرت طلب به نام صدام رفتند و با قول و وعده کمک به او زمینه حمله به کشور را فراهم کردند و هشت سال جنگ را تحمیل کردند، اما نتیجه این هشت سال این بود که دنیا قبول کرد ما پیروز شدیم. 

وی یادآور شد: به جهانیان ثابت شد که صدام با تمام امکانات، لشکر، پایگاه هوایی و موشک و هواپیما، قبیله و عشیره و حمایت کشورهای مختلف برای شکست ایران اسلامی موفق نشدند ایران را زمین گیر کنند. 
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,


امیر سیاری افزود: امروز رژیم صدام و حامیانش کجا هستند؟ جایگاه ما امروز کجاست؟ اگر جایگاه ما در جهان بالاست نشان از پیروزی و افتخارات ایران اسلامی است. 

وی عنوان کرد: نوجوانان عزیز بدانید و آگاه باشید طی چهل سال گذشته با وجود همین فراز و نشیب‌ها ما دارای بالندگی هستیم، طی ۲۰۰ سال گذشته با جنگ‌های مختلف قسمتی از کشور تجزیه شده است، اما تنها جنگی که هشت سال به درازا کشید اما ذره ای از کشور از دست نرفت، به واسطه انقلاب ما بود و این به واسطه برکت خون شهداست. 

این مقام مسئول گفت: ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، امنیت، بالندگی، توسعه و پیشرفت، نگاه حساس دنیا به ایران، همه به برکت حضور شهداست، اگر شهدا نبودند و اگر ایثارگری ملت ایران نبود ما از پس این همه توطئه برنمی‌آمدیم. 

وی ابراز کرد: به برکت حضور و فداکاری شهدا و ایثارگران و پشتیبانی ملت قهرمان ما امروز دارای دارایی‌هایی است، بدانید و اگاه باشید در تاریخ ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی داشته ایم، باید به همه کسانی که برای ما افتخار افریدند یادشان را زنده نگاه دارید. 

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی افزود: عزیزان جوان بدانید ایران اسلامی در طول تاریخ و هم اکنون همیشه با تهدید روبرو بوده است و جوانان خود را برای اداره کشور آماده کنید. 

وی ابراز کرد: به سه دلیل کشور ما درحال تهدید است، اولین دلیل شرایط جغرافیایی ایران اسلامی است، کشور ما در منطقه ای قرار گرفته که از شرق و غرب و شمال و جنوب در جهان تاثیرگذار است و این شرایط هم فرصت و هم تهدید است، باید با توانمندی و با علم و دانش از شرایط جغرافیایی بهره برد. 

این مقام مسئول ادامه داد: انتهای جنگ جهانی دوم برای اینکه متفقین بتوانند بر متحدین پیروز شوند از کشور ما استفاده کردند در صورتی که کشور ما اعلام بی طرفی کرده بود، روسیه و انگلیس خاک ما را تصرف کردند و از کشور ما بهره بردند. 
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی اضافه کرد: در فیلم یتیم خانه ایران دیدید که یک سوم جمعیت ما از بین رفتند، یعنی به دلیل عدم توانمندی ایران، دشمن از شرایط جغرافیایی بهره برد؛ بنابراین باید خود را توانمند کنیم تا از شرایط بهترین بهره را ببریم. 

امیر سیاری اذعان کرد: تا زمانی که انرژی در جهان مهم است ایران ما مهم است، از شمال خزر تا شبه جزیره عربستان همه مناطق دارای انرژی نفت و گاز است، این منطقه را بیضی انرژی می‌نامند که بیش از ۷۰ درصد انرژی جهان در این منطقه قرار دارد، ایران در وسط این منطقه است پس تا زمانی که انرژی مهم است ایران مورد تهدید خواهد بود. 

وی با بیان اینکه خلیج فارس انبار انرژی دنیاست، گفت: بدانید اگر علم و دانش داشته باشید و باغیرت و همت می‌توان از این فرصت برای پیشرفت کشور بهره برد. 

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ابراز کرد: امروز نیروهای مسلح ما با پشتیبانی ملت ایران این آمادگی را دارد که اجازه ندهد از موقعیت جغرافیایی و انرژی ما بهره ببرند، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس دفاع کردیم امروز هم آمادگی مقابله با تهدید را داریم. 
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,


این مقام مسئول تاکید کرد: موضوع سوم که استکبار جهانی مقابل ما قرار می‌گیرد گفتمان انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف انقلاب است، استکبار با انقلاب ما دشمنی ریشه ای دارد، زیرا انقلاب با هرگونه هژمونی و برتری طلبی مخالف است و انقلاب ما قبول نمی‌کند که یک بیگانه برما فرمانروایی کند. 

وی افزود: انقلاب ما با برتری طلبی دشمن است و اجازه نمی‌دهد استکبار جهانی یکبار دیگر در ایران اسلامی آقایی کند.

امیر سیاری بیان کرد: انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهد بیگانگان از منافع ما بهره ببرند، تمامی منابع ما در دوران پهلوی به نفع استکبار بود، انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهد مستشاران نظامی برای ما تصمیم سازی کنند و دست بیگانگان را از منافع کشور کوتاه می‌کند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آقا نمی‌خواهد، گفت: امروز استکبار جهانی پایش از ایران بریده شده و به هر طریق ممکن به دنبال راه نفوذ است، اما اهداف و آرمان انقلاب این اجازه را نمی‌دهد. 
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ابراز کرد: ما اگر اهداف انقلاب و آرمان‌ها را کنار بگذاریم و ایثارگری و جانبازی‌های شهدا را فراموش کنیم و ارزش‌های انقلاب یادمان برود دشمن، دشمنی خود را کنار می‌گذارد دشمن به دنبال تسلیم ماست. 

وی ادامه داد: گفتمان انقلاب در برابر دشمن ایستاده است، ما افتخار می‌کنیم دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نکردیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به خاک ما برگردد. 

این مقام مسئول تاکید کرد: در این مقطع زمانی که دشمن با همه توطئه‌های ۴۰ ساله به نتیجه نرسیده، استکبار جهانی به دنبال این است که با هجمه خود انقلاب را شکست دهد. 

وی اذعان کرد: اولین نگاه دشمن نفوذ از طریق جنگ نرم است، دشمن با تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی به دنبال سلطه بر ملت ایران است، هدف از جنگ نرم تسلط بر مرزهاست، مرزهایی که تفکر جوانان آینده ساز این انقلاب است. 

امیر سیاری بیان کرد: دشمن به دنبال این است که باورها و اعتقادات جوانان ما را از بین ببرد تا عاشورا ‌و محرم و صفر برای ما معنا نداشته باشد، بنابراین استعمار فرانو را پیاده سازی می‌کند که همان استعمار فکری و تغییر باورها و عقاید است. 

وی اضافه کرد: هدف اصلی دشمن، نوجوانان و جوانان امروز ایران اسلامی است، جوانان دهه شصت شهید شدند تا ما بمانیم و پیشرفت کنیم. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

این مقام مسئول گفت: امروز جنگ اقتصادی دومین هدف دشمن است، دشمن با اجرای تحریم‌ها به دنبال این است بین قشر جوان و انقلاب فاصله ایجاد کند، ما باید در برابر هجمه دشمن مقاومت کنیم. 

وی در پایان اذعان کرد: عمل به آموزه‌های قرآنی و ارزش‌های انقلاب و داشتن بصیرت، ولایتمداری، در خط ولایت حرکت کردن، همدلی، اتحاد، انسجام، وحدت و ادامه راه شهدا ما را به نتیجه مطلوب می‌رساند.
,
,
,
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه