اخبار داغ

در راستای حمایت از تولید داخلی؛

برپایی نمایشگاه بین المللی صنایع در ارومیه

برپایی نمایشگاه بین المللی صنایع در ارومیه
کارشناس برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور،آبزیان و دامپزشکی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولید ایرانی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر شاپور صالحی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی در ارومیه برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های پارک جنگلی دایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی،بابیان اینکه بیش از ۱۵ استان در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: آذربایجان غربی، شرقی، کردستان، یزد، اصفهان، همدان، قزوین و تهران از جمله مشارکت کننده ها در این استان هستند.

,

کارشناس برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۹۰ موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت‌های معتبر خارجی و بین المللی برای حضور در نهمین نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی استان اعلام آمادگی کرده اند.

,

وی، ادامه داد: ۳۳  درصد شرکت‌ها در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، ۳۳ درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی و ۲۵ درصد ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین فعالیت ۱۷ درصد از شرکتهای شرکت کننده در حوزه دانش ‌بنیان و تحقیقاتی و ۹ درصد در بخش دامپروری بوده که در این نمایشگاه حضور می‌یابند که ظرفیت خوبی برای بهره برداری از خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

,

صالحی، تاکید کرد: شناخت بازار، ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه‌گذاری کشاورزی، تبادل اطلاعات و تجربیات و انتقال یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، معرفی و ارائه محصول، معرفی کالا و خدمات جدید و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، تحقیق بازار و بازاریی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

,

وی، عنوان کرد: این نمایشگاه مطابق با استاندارد های بین المللی و دارنده سطح   A بوده و کلیه موارد موجود در نمایشگاه در حد مطلوب است.

,

کارشناس برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، ابراز کرد: بیشتر حاضران در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی بوده و تخفیفات تا ۲۰ درصد تنها شامل تولیدکنندگان بومی استان شده و برخی از تولید کنندگان ملی نیز در راستای حمایت از کالای داخلی دارای تخفیف هستند.

,

وی، اظهارداشت: تاکنون از طریق فضای مجازی، پیامک، نصب بنرو همکاری ساطمان های مربوطه نسبت به اطلاع رسانی جهت استفاده کشاورزان و باغداران اطلاع رسانی شده و سرویس های رفت و برگشت در اختیار متقضایان قرار داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه