اخبار داغ

معاون استاندار اردبیل خبرداد؛

تشکیل شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان دراردبیل

تشکیل شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان دراردبیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان در استان با هدف تقویت مراکز رشد واحدهای فناوری دانش بنیان و هدایت اقتصادی آن تشکیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما،بهمن حسین زاده پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مراکز رشد دانشگاه های استان در در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت:ایجاد اشتغال و تولید ثروت و درآمد برای فارغ التحصیلان دانشگاهی هدف اصلی استفاده از ظرفیت مراکز رشد علم و فناوری است و برگزاری استارتاپ ها زمانی موفق و با ارزش است که منجر به جذب سرمایه، ایجاد بازار عرضه و گشایش در عرصه های تولید و فروش باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی  از برگزاری استارتاپ اشتغال و اقتصاد با پشتیبانی مالی بانک ملی کشور تا ۴۵ روز آینده در استان خبر داد و گفت: تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف و بهره مندی از توانمندی ها و تجارب واحد ها و مراکز رشد در برگزاری رویدادها باید مورد توجه قرار گیرد.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل   پیگیری مصوبات سفر اخیر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان را یادآور شد و گفت:نباید از اختیارات و ظرفیت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان برای تحقق کامل مصوبات سفر مقامات دولت استان غافل شد.

,

حسین زاده از ایجاد ستاد تسهیل فعالیت های مراکز رشد در استان خبر داد و گفت: با هدف رفع موانع دریافت تسهیلات و مشکلات پیش روی واحدهای فناوری و مراکز رشد ، ستاد تسهیل در استان تشکیل می‌شود و مصوبه دولت و قوانین مجلس که بر حمایت از واحدهای فناوری ، مراکز رشد و پارک علم و فناوری تاکید دارد، پشتیبان حقوقی تصمیم های این ستاد خواهد بود.

,

رئیس مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت این مرکز ارائه کرد و گفت : تسهیلات بانکی به مبلغ ۶۰ میلیون تومان با نرخ بانکی ۴ درصد و سه سال تنفس به هریک از واحدهای فناوری پرداخت می شود.

,

صلاحی بیان کرد : واحدهای فناوری که در مرکز رشد مستقر می شود علاوه بر استفاده از تسهیلات بانکی از خدمات نظارت و مشاوره رایگان، شرکت در نمایشگاهها ،خدمات آزمایشگاهی با تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصد، مشاوره های بیمه، مالیات ،ثبت شرکت و انشعابات آب و برق و گاز و اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوند و مراکز رشد این دانشگاه استعداد استقرار ۸۰ واحد فناوری را دارا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه