اخبار داغ

به نام دولت به کام مدیران دستگاه های دولتی!/ خدمت به مردم یا خوش خدمتی به خانواده؟

به نام دولت به کام مدیران دستگاه های دولتی!/ خدمت به مردم یا خوش خدمتی به خانواده؟
در حالی اغلب خیابان های سیستان وبلوچستان در ساعات غیراداری جولانگاه تردد ماشین های دولتی هستند که برخی از مدیران از اموال بیت المال در میهمانی های دوره ای، درمانگاه یا برای زیارت اهل قبور و غیره استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، استفاده شخصی از خودروهای دولتی نمونه ای از بی احترامی به قانون و مقررات است که علی رغم نص صریح قانون و تاکید مسئولان مبنی بر عدم استفاده شخصی دستگاه های اجرایی از خودروها و امکانات دولتی، متأسفانه شاهد این گونه بی نظمی ها دراقصی نقاط استان پهناور سیستان وبلوچستان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,


جولان ماشین های اداری در ساعات غیراداری این روزها به وفور در خیابان های شهرستان زاهدان، دلگان، زابل، چابهار و غیره به چشم می خورد به گونه ای که در روز‌های تعطیل هم برخی مدیران و یا فرزند آنها با استفاده از تعطیلی اداره و نیز غفلت نهاد‌های ناظر، به دید و بازدید، گردش و حتی زیارت اهل قبور می روند و کسی هم آن‌ها را بازخواست نمی کند!

,
, ،,


در همین راستا یکی از مخاطبان این پایگاه خبری بیان کرده است که این روزها خیابان های دلگان به جولانگاه خودروهای دولتی و سازمانی در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل مبدل شده است.

,
,


به گفته این شهروند، برخی از مدیران از خودروهای دولتی برای جابجایی فرزندان دانش آموز خود، خرید وسایل خانه، جابجایی همسر و غیره که امورات کاملا شخصی است، استفاده می کنند و این موضوع برای برخی به یک عرف مبدل شده است.

,
, ،,


از بی توجهی مسئولان تا صدای اعتراض مردم

,
, از بی توجهی مسئولان تا صدای اعتراض مردم,


 هدف از انتشار این خبر تلنگری به مسئولان است تا از خواب زمستانی بیدار شده و به فکر سروسامان دادن این مقوله باشند چرا که همگان باید در حفظ و نگهداری از اموال بیت المال کوشا باشد که این مهم در سایه بی توجهی عده ای از مسئولان باعث شده نه تنها در اذهان عمومی جلوه منفی ایجاد شود بلکه صدای اعتراض مردم هم به گوش برسد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه