اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان خبرداد؛

درآمد 98 میلیارد تومانی کشاورزان از فروش محصولات باغی در ماهنشان/ 21 هزار تن زرد‌آلو، انگور و سیب از ماهنشان روانه بازار شد

درآمد 98 میلیارد تومانی کشاورزان از فروش محصولات باغی در ماهنشان/ 21 هزار تن زرد‌آلو، انگور و سیب از ماهنشان روانه بازار شد
مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان گفت: امسال بالغ بر 980 میلیارد ریالی از محل فروش محصول باغی عاید کشاورزان ماهشان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبتعلی عجملو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بیش از 98 میلیارد تومان از محل فروش میوه طی شش ماهه اول سال عاید کشاورزان این شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تولید محصولات باغی در شهرستان ماهنشان تصریح کرد: عمده محصولات باغی شهرستان ماهنشان زرد آلو‌، انگور و سیب بوده که با مجموع تناژ 21 هزار تن روانه بازار شد.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان خاطر نشان کرد: درآمد حاصل از فروش این محصولات باغی برای باغداران ماهنشانی 91 میلیارد تومان بود.

,

وی افزود: همچنین از فروش سایر محصولات باغی شهرستان شامل ؛ گلابی، پسته، هلو و شلیل، آلبالو، آلو و بیش از 6 میلیارد تومان عاید کشاورزان شهرستان شد.

,

عجملو به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان ماهنشان در تولید محصولات باغی اشاره کرد و افزود: شهرستان ماهنشان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف کشاورزی استان دارد.

,

وی به محصولات مهم باغی شهرستان ماهنشان اشاره و خاطرنشان کرد: از مهم‌‌ترین محصولات باغی شهرستان می‌توان به انگور، زردآلو، سیب و گردو اشاره کرد.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان زردآلوی ماهنشان را مورد تاکید قرار داد و گفت: محصول زردآلوی ماهنشان در سطح کشور شناخته شده است.

,

وی با بیان اینکه کیفیت محصول زردآلوی ماهنشان بسیار مناسب است، افزود: کیفیت خوب این محصول موجب استقبال بالای آن در استان و کشور شده است.

,

عجملو با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت بالایی در توسعه سایر محصولات باغی از جمله پسته دارد تاکید کرد: محصولات باغی شهرستان در کیفیت مناسبی تولید می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه