اخبار داغ

به پرسپولیس خیانت شد!

به پرسپولیس خیانت شد!
کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:‌ متأسفانه با خیانت به پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پنجعلی در مورد نایب قهرمانی  پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان در سطح قهرمانی بودند. شرایطی که  پرسپولیس داشت بسیار سخت بود از نظر بازیکن کمبود داشتیم با این حال بازیکنانی که در تیم بودند مرد و مردانه جنگیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد پنجعلی, پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا ,

وی افزود:  پرسپولیس برای مقابله با تیم کاشیما بازیکن هم نداشت و در واقع شرایط پایاپایی با حریف ژاپنی و فینال نداشت با این همه تمام بازیکنان  پرسپولیس با قلب‌شان و تمام وجود بازی کردند. با این وضعت رسیدن تا فینال هم شاهکار بود. بازیکنان  پرسپولیس قهرمانانه جنگیدند و فوتبال همین است یک تیم می‌برد و یک تیم بازنده می‌شود.

,

پنجعلی با اشاره به دست‌های خالی برانکو روی نیمکت گفت:  پرسپولیس حتی برای تعویض بازیکنی روی نیمکت هم نداشت. برخی از بازیکنان هم با وجود مصدومیت با زور آمپول در میدان حاضر شدند مردم و هواداران هم این مسائل را می‌دانستند و تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه برایشان قابل تقدیر بود. تیمی با این همه مشکلات توانست تا فینال لیگ قهرمانان پیش بیاید.

,

وی در مورد اینکه مقصر شرایط  پرسپولیس و اینکه در فینال بازیکن نداشتند چه کسی است، گفت: به  پرسپولیس  خیانت شد. هیچکس هم این مسائل را پیگیری نکرد. مگر می‌شود چنین بلایی سر این تیم آورد، مدیریت قبل و بازیکنی که به نوعی ابزار دست آنها بود چنین شرایطی را رقم زدند. به  پرسپولیس و هوادارانش خیانت شد. به نظر من مدیریت قبلی و آن بازیکن باید پاسخگو باشند. حیف شد که  پرسپولیس با این هواداران میلیونی‌اش چنین شرایطی را تجربه کرد. با احساسات هواداران  پرسپولیس بازی شد.

,

پنجعلی در مورد اینکه منظورش از آن بازیکن طارمی است، گفت: هم طارمی و هم طاهری مدیریت سابق باشگاه باید پاسخگو باشند و خدا را شکر می‌کنم که  پرسپولیس با همه این کمبودها توانست نایب قهرمان آسیا شود.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه