اخبار داغ

جای خالی تصاویر شهدا در بلوار های شهر خلیل آباد

جای خالی تصاویر شهدا در بلوار های شهر خلیل آباد
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد از نبود تصاویر شهدا در بلوارهای شهر خلیل آباد انتقاد کرد و گفت: هیچ تصویری از 11 سردار شهید شهرستان و دیگر شهدای خلیل آباد در سطح شهر نصب و جانمایی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محسن رزمی، پیش از ظهر امروز در نشست مشورتی با فرماندار که با حضور مسئولان، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در محل اداره بنیاد شهید شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد 285 شهید و 11 سردار شهید دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

,

رئیس بنیاد شهید خلیل آباد با تاکید بر اینکه نامگذاری کوچه ها و خیابان های شهر با نام شهدا و استفاده از تصاویر شهیدان گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: جای تصاویر شهیدان شهرستان خلیل آباد در ورودی شهر خلیل آباد نیز خالی است.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلیل آباد 11 سردار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، اذعان کرد: هیچ تصویری از سرداران شهید و شهدای خلیل آباد در سطح شهر نصب و جانمایی نشده است.

,

رزمی همچنین در ادامه تصریح کرد: جلساتی برای نصب تصاویر شهدای شهرستان در سطح شهر با شهرداری برگزار شد ولی متاسفانه هنوز اقدامی انجام نشده است و باید تصاویر سرداران شهید شهرستان خلیل آباد را در مسیر مشهد مقدس ببینیم.

,

وی همچنین با اشاره به لزوم تعویض سنگ مزار شهدای شهر خلیل آباد، خاطرنشان کرد: سنگ مزار شهدای خلیل آباد کیفیت اولیه خود را از دست داده اند و نیازمند تعویض هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه