اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

روحیه بسیجی باعث عبور از مشکلات سخت کشور می شود

روحیه بسیجی باعث عبور از مشکلات سخت کشور می شود
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه این روحیه شهادت طلبی و بسیجی است که باعث عبور از مشکلات سخت کشور می شود، گفت: امروزه نیازمند روحیه بسیجی ابتدای انقلاب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی برنامه های هفته بسیج که در محل دفتر فرماندهی سپاه خلیل آباد برگزار شد اظهار داشت: امروزه نیازمند روحیه بسیجی ابتدای انقلاب هستیم و همه باید در ترویج این روحیه تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی ترویج روحیه بسیجی را عامل وحدت و انسجام دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست، مردان و زنان بسیجی در روزهای سخت انقلاب و در عرصه های مختلف از ابتدای انقلاب حضور داشتند.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ایمان، اخلاص و ایثار سه شاخصه بزرگ بسیج و بسیجیان است، تصریح کرد: خدامحوری و مردم محوری باعث توفیقات روز افزون این نهاد انقلابی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه امروزه روحیه بسیجی به دیگر کشورهای اسلامی در حال صادرشدن است، اذعان کرد: در شرایط اقتصادی حال حاضر و افزایش دشمنی های آمریکا، تمسک به روحیه جهادی و بسیجی می تواند به برون رفت از مشکلات کمک کند و این روحیه شهادت طلبی و بسیجی است که باعث عبور از مشکلات سخت کشور می شود.

,

شاکری در پایان با بیان اینکه کیفی بخشی برنامه های هفته بسیج باید مد نظر قرار گیرد، عنوان کرد: برنامه های دیگر ادارات با برنامه های هفته بسیج تداخل نداشته باشد حضور مدیران در برنامه های هفته بسیج باید پررنگ باشد.

,

 

,

ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد در این مراسم با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد پیش بینی شده است، گفت: بسیج در امتحان های گوناگون سربلند بوده و خود را نشان داده و همه این موفقیت ها نیز مرهون کمک و پشتیبانی آحاد مردم و مسئولان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه