اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف گلپایگان خبرداد؛

ثبت دو وقف جدید به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در گلپایگان

ثبت دو وقف جدید به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در گلپایگان
همزمان با دهه وقف دو وقف جدید در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات شهرستان گلپایگان ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ثبت دو وقف جدید در شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: با توجه نقش موثر سنت حسنه وقف در رفع نیازهای مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه و اینکه موثرترین و ماندگار ترین خیرات این سنت علوی و فاطمی است لذا واقفین خیراندیش و نوع دوست گلپایگانی در همین راستا بذل مال کرده و ملک خویش را وقف کرده تا خود را جاودانه ساختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس اداره اوقاف گلپایگان ادامه داد: دکتر سید محمدحسین نوربخش به عنوان یک پزشک متخصص و متعهد و به سفارش مرحوم پدرش یک واحد تجاری به متراژ تقریبی ۱۵مترمربع را به نیت هزینه های تعمیرات و روضه خوانی مسجد ۱۴معصوم (ع) بازار گلپایگان و همچنین درمان بیماران صعب العلاج و سرطانی وقف کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: فاطمه، زهرا و بتول حجتی این سه خواهر نوع دوست و علاقمند، خانه مسکونی خویش را وقف خانه عالم مسجد حجت الاسلام گلپایگان کردند.
,
 
,
نصیرالاسلامی تاکید کرد: ارزش این دو موقوفه جمعا بصورت تقریبی یک میلیارد تومان است.
,
 
,
گفتنی است از ابتدای سال ۹۷ تا کنون هشت فقره وقف جدید در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در سامانه جامع موقوفات کشور ثبت شده است که ارزش کل موقوفات ثبت شده سال ۹۷ جمعا ۶میلیارد تومان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه