اخبار داغ

پیشنهاد جدید نمایندگان درباره بررسی "CFT"

پیشنهاد جدید نمایندگان درباره بررسی "CFT"
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از پیشنهاد جدید نمایندگان برای بررسی CFT در این کمیسیون را مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم "CFT" در این کمیسیون،گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است ایرادات شورای نگهبان به لایحه "CFT"  روز 27 آبان بررسی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فلاحت‌پیشه, کمیسیون امنیت ملی, CFT, شورای نگهبان,

وی از پیشنهاد جدید برخی نمایندگان برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون "CFT" در کمیسیون امنیت ملی خبر داد و اظهار داشت: برخی نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد کردند بررسی لایحه "CFT" در کمیسیون امنیت ملی به صورت علنی و با حضور خبرنگاران در این کمیسیون بررسی شود.

,

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: هدف پیشنهاد دهندگان برای بررسی علنی لایحه CFT در کمیسیون امنیت ملی، این است که مردم و افکار عمومی در جریان بررسی چنین لایحه‌ای و تعیین تکلیف آن قرار گیرند.

,

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنده با پیشنهاد اعضای کمیسیون و برخی نمایندگان درباره بررسی علنی CFT در این کمیسیون، موافقم، اما می‌بایست پیش از جلسه، موضوع را با هیئت‌رئیسه نیز مطرح کنیم، در صورت موافقت هیئت‌رئیسه ممکن است این جلسه به صورت علنی برگزار شود.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه