اخبار داغ

افشانی: با شادی فراوان خداحافظی می‌کنم

افشانی: با شادی فراوان خداحافظی می‌کنم
شهردار تهران اعلام کرد که با شادی فراوان از مسئولیتم در شهرداری تهران خداحافظی می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدعلی افشانی ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۱ پروژه در شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه از روزی که مسئولیت امور در هر سمتی را بر عهده گرفتم، مبنای عملم قانون، رعایت حقوق انسان‌ها و تعامل منهای تحمیل بود، گفت: همیشه از همکارانم درخواست کردم که حداقل هفته‌ای یک بار حتی به صورت روخوانی نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بخوانند تا در خصوص مسئولیت و تعهدشان به نکات زیادی پی ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه من با شادی فراو ان از مسئولیتم در شهرداری خداحافظی می‌کنم، گفت: مبنای من قانون است اما اعضای شورای به اصرار درخواست کردند که تا روز پایان استعفا ندهم و بر سر عهد خود با آنها وفادار ماندم.

,

وی با بیان اینکه خوشحالم که هوشمندسازی شهر تهران در حال جا افتادن است و آینده نویدبخش و روشنی را می‌بینم، گفت: معتقدم که باید پروژه‌های شهرداری بر اساس میزان تاثیرگذاری ارزیابی شود و دو هدف بهبود کیفیت مردم و ایجاد رضایتمندی را سرلوحه کار خود قرار دهم.

,

افشانی با بیان اینکه امروز اپلکیشین‌ها با هزینه کم در سطح شهر تهران فعال هستند و این در حالیست که میزان رضایتمندی مردم زیاد است، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها توسعه حمل و نقل عمومی است هر چند که تهران رتبه‌بندی خوبی در سطح دنیا ندارد اما شرایط ما رو به پیشرفت است و توانستیم در این مدت پنج ایستگاه مترو به طول شش کیلومتر را افتتاح کنیم و قرارمان این بود که تا پایان سال آینده ۵۰ کیلومتر مترو با ۲۱ ایستگاه را افتتاح کنیم.

,

وی با اشاره به انتشار اوراق ۷۰۰ میلیارد تومان برای خط هفت مترو افزود: مجوز انتشار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز از بانک مرکزی اخذ شده است.

,

شهردار تهران با بیان اینکه یکی از اپلیکیشن‌های موثری که مردم از آن راضی هستند، اپلیکیشن دوچرخه‌های اشتراکی است، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند با استفاده از موبایل‌های خود نزدیک‌ترین دوچرخه را انتخاب کرده و هر کجا که مایل بودند دوچرخه را رها کنند و به صورت اتوماتیک نیز هزینه استفاده از دوچرخه کسر خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح اولین پل معلق کابلی در تهران هستیم، گفت: این پل معلق بر روی پارک نهج‌البلاغه ایجاد شده است و باید بگویم که چندین سال قبل خانه‌مان نزدیک این منطقه بود و من به پایین دره در محدوده فرحزاد که حالا بخشی از آن به بوستان نهج‌البلاغه تبدیل شده رفتم و در انتهای دره تعدادی معتاد دیدم که در حال فروش و مصرف مواد مخدر بودند که آنها به من حمله کرده و من هم از آنجا فرار کردم اما حالا می‌بینیم که این دره به یک بوستان زیبا تبدیل شده است و این مسئله جای خوشحالی دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه