اخبار داغ

بنیاد مسکن معاف از مالیات نیست/ همه مالیات ها را پرداخت کرده ایم

بنیاد مسکن معاف از مالیات نیست/ همه مالیات ها را پرداخت کرده ایم
بنیاد مسکن اعلام کرد: به استناد قانون مالیات‌های مستقیم، کلیه نهادهای انقلاب اسلامی بابت فعالیت‌های اقتصادی خود از هیچ نوع معافیت مالیاتی برخوردار نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این نهاد انقلابی اعلام کرد: به استناد تبصره ۲ ماده ۲ قانون مالیات های مستقیم، کلیه نهادهای انقلاب اسلامی بابت فعالیت های اقتصادی خود از هیچ معافیت مالیاتی برخوردار نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بنیاد می افزاید: جهت تنویر افکار عمومی و با استناد به تبصره های این ماده قانونی، کلیه فعالیت های اقتصادی بنیاد مسکن مشمول مالیات می شود.

,

بر اساس اعلام بنیاد مسکن، در ارتباط با خبر منتشر شده مبنی بر عدم پرداخت مالیات از سوی برخی نهادها که در آن به نام بنیادها و سایر نهادهای انقلاب اسلامی اشاره شده، این نهادها مشمول پرداخت مالیات بوده و لازم به ذکر است که معافیت و استثنایی در این زمینه وجود ندارد.

,

بر همین اساس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون مالیات عملکرد کلیه فعالیت‌های اقتصادی خود و همچنین کلیه مالیات‌های تکلیفی و ارزش افزوده را پرداخت کرده و بار دیگر یادآور می‌شود، فعالیت اقتصادی بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی وفق ضوابط و مقررات قانونی مشمول مالیات است و بنیاد مسکن نیز از این قانون مستثنی نیست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه