اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

عمل و احترام به قانون منع به کارگیری بازنشستگان عملی شرعی است

عمل و احترام به قانون منع به کارگیری بازنشستگان عملی شرعی است
علیرضا رشیدیان استاندار مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: ما همگی به قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام میگذاریم چرا که شرعا باید تابع قانون باشیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، ظهر امروز استاندار خراسان رضوی در مراسم شبکه جامع دانشگاهها و مجموعه های علمی استان که در دانشگاه فردوسی برگزار شده بود گفت: با وجود بازنشستگی در خدمت نظام و انقلاب هستم حال نه با عنوان استاندار و امیدوارم کوتاهی و کاستی های ما مورد بخشش مردم واقع شود.

رشیدیان تصریح کرد: ما همگی به قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام میگذاریم چرا که شرعا باید تابع قانون باشیم و با بازنسشتگی رسالت دینی،انسانی و انقلابی ما فراموش نمیشود و امیدواریم جزو قانونمداران باشیم.

وی گفت: در روزهای آغازین خدمتم به عنوان استاندار خراسان رضوی ۴۰ هدف را با همفکری و همکاری استانداران پیشین و اساتید دانشگاهی مقرر کردیم که در پی آن اهداف دیگری اعمال شد  و هم اکنون شاهدیم هیچ یک از این اهداف بی عمل نمانده است و تمام مسئولین در این زمینه سعی و تلاش خود را کرده اند و در اشتغال رتبه اول و نیز در زمینه پژوهش رتبه های مورد قبولی را به دست آورده ایم.

استاندار خراسان رضوی افزود: ما باید در همه حال مراقب سرچشمه های اصیل انقلاب باشیم و آنها را گم نکنیم چرا که انقلاب با هدف و شعار خدمت و کار برای قرب اللهی آمد و آنچه که نظام برای مردم آورد خدمتی صادقانه و عاشقانه به مردم بود که این سیره اصیل انقلاب را در وجود شهدای بزرگواری همچون رجایی،باهنر و بهشتی و... دیده ایم و تلاشهایشان را در تحقق پیشرفت ملک و مملکت نیز به یاد داریم.

علیرضا رشیدیان ضمن اشاره به درس گرفتن از تاریخ گفت: همیشه و همه حال ما در انجام وظیفه و امور اجراییمان در حال مبارزه هستیم و در این مبارزه نه تنها از دشمنان خارجی بلکه از دوستان داخلی هم مورد ضربه قرار میگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه