اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل :

میزان فرزندآوری باید افزایش یابد/زنان خانه دار اردبیل بیمه می شوند

میزان فرزندآوری باید افزایش یابد/زنان خانه دار اردبیل بیمه می شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیمه کردن زنان خانه دار در واقع به پایداری حیات خانواده ها کمک می کند و می تواند زنان را در اجرای هر چه بهتر نقش مادری در خانواده یاری رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما،علی نواداد عصر  امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت : سلامتی بانوان مهم ترین موضوعی است که برای موفقیت و سلامت خانواده می تواند نقش داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد: اگر مرد به تنهایی نتواند خانواده را اداره کند ، یک زن می تواند تمام امور مربوط به خانواده را به تنهایی اداره کرده و در این کار موفق باشد.

,

نواداد با اشاره به اقدام تامین اجتماعی در خصوص بیمه زنان خانه دار 18 تا 50 ساله خواستار اطلاع رسانی از این امر و سوق دادن زنان خانه دار به این امر شد.

,

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: زنان خانه داری که حداقل دارای 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می باشند ، نیز می توانند بدون لحاظ شرط سنی نسبت به ارائه و تقاضا و انعقاد قرار داد بیمه اقدام کنند.

,

سعید بشرخواه افزود: اگر پدر خانواده فاقد پوشش بیمه ای باشد، متقاضی بیمه زنان خانه دار می تواند با پرداخت حق سرانه درمان مصوب ، فرزندان خود را بیمه درمانی نماید.

,

علی نواداد همپنین در جلسه مشترک شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان تصریح کرد: برای برخورد با مشکل سالمندی در 20 سال آینده باید از هم اکنون برنامه ریزی شده و در این خصوص نباید منتظر بخشنامه های دولتی بود.

,

وی بیان کرد: باید هر کس و یا گروه بنا به وظیفه ملی و انسانی خود برنامه هایی را که برای تسهیل در زندگی سالمندان در ذهن دارد، به تصمیم گیران جامعه ارائه دهد.

,

نواداد اظهار داشت : بیان درخواست ها از هر نقطه ای از کشور می تواند راه گشای مشکلاتی باشد که در آینده سالمندان را تهدید خواهد کرد.

,

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه در20 سال آینده حدود 30 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد ، بر برنامه ریزی و عزم همه جانبه برای افزایش میزان فرزندآوری در جامعه تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه