اخبار داغ

قیمت گوشت گرم در تهران ۵هزار تومان ارزان شد

قیمت گوشت گرم در تهران ۵هزار تومان ارزان شد
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به عرضه مناسب، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم در بازار تهران حدود ۵ هزار تومان ارزان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایرنا، رضا سالمی عصر دوشنبه اظهار داشت: روزانه 130 تا 150 تن گوشت گوسفندی منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 29 هزار تومان در فروشگاههای زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این عرضه مناسب موجب کاهش قیمت گوشت گرم در بازار تهران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی گرم حدود 53 هزار تومان است که نسبت به روزهای گذشته این قیمت حدود 5 هزار تومان ارزان شد.

,

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت تخم مرغ بودیم که از روز گذشته عرضه گسترده تخم مرغ را در دستور کار قرار دادیم و امروز (دوشنبه) قیمت شانه ای تخم مرغ حدود 400 تومان ارزان شد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت شانه ای تخم مرغ 16 هزار و 500 تا 17 هزار تومان عرضه می شود که با توجه به عرضه مناسب پیش بینی می شود روند کاهشی نرخ تخم مرغ ادامه داشته باشد.

,

سالمی همچنین درباره قیمت گوشت مرغ گرم نیز گفت: در بازار مرغ نیازی به توزیع گسترده نیست و امروز (دوشنبه) نرخ مرغ گرم در بازار تهران کمی کاهش یافت.

,

وی خاطرنشان کرد: این نرخ در روزهای گذشته افزایش یافته بود که با اقدامات انجام شده در زمینه نحوه توزیع و عرضه این نرخ در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم 9 هزار و 900 تومان در حال عرضه بود.

,

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: مشکلی در زمینه توزیع گسترده گوشت گوسفندی وارداتی بصورت منجمد و همچنین عرضه تخم مرغ وجود ندارد و برای به تعادل کشیدن بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این کار در حال انجام است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه