اخبار داغ

حملات غافلگیرانه مقاومت به اسرائیل + نقشه و فیلم

حملات غافلگیرانه مقاومت به اسرائیل + نقشه و فیلم
مقاومت اسلامی در غزه بیش از 100 موشک به شهرها و شهرک‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عصر امروز جبهه مقاومت بیش از ۱۰۰ موشک از غزه به سمت شهرک‌های رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار سرویس بین‌الملل شبکه خبری تهران نیوز این شلیک‌ها تاکنون چندین زخمی به‌همراه داشته است که حال دو نفر آن‌ها وخیم است.

, شبکه خبری تهران نیوز,

در حال حاضر تانک‌های رژیم صهیونیستی در مرز غزه مستقر شده و چندین شلیک به سمت غزه داشته‌اند.

,

همچنین از دقایقی قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی وارد عمل شدند.

,

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل شبکه خبری تهران نیوز ؛ حماس در واکنش به آرایش جنگی گرفتن از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، در صورت حمله تعداد موشک‌های بیشتری شلیک می‌کند.

, شبکه خبری تهران نیوز,

 

,

نقاط برخورد موشک های مقاومت در شهرک های اسرائیل

,

حملات غافلگیرانه به اسرائیل + تهران نیوز ، 100 موشک

, حملات غافلگیرانه به اسرائیل + تهران نیوز ، 100 موشک, حملات غافلگیرانه به اسرائیل + تهران نیوز ، 100 موشک,

 

,

فیلم حملات غافلگیرانه مقاومت به اسرائیل

,

, ,

 

,

اذعان صهیونیست ها: 200 راکت به اسرائیل شلیک شد

, اذعان صهیونیست ها: 200 راکت به اسرائیل شلیک شد,

 مقام های صهیونیست ها با اذعان به ناکارآمدی گنبد آهنین اعلام کردند که این سامانه تنها موفق به رهگیری 60 فروند از مجموع 200 راکت شده است.

,  ,

اعتراف به ناکارآمدی این سامانه دفاعی در حالی است که رژیم تل آویو همواره مدعی بود که گنبد آهنین قادر است تمامی اجسام پرنده را در آسمان رهگیری و نابود کند.
برخی رسانه های عربی گزارش دادند که این تعداد راکت تنها در ظرف 40 دقیقه از نوار غزه به سرزمین های اشغالی شلیک شده است.
از سوی دیگر، یک مسئول جنبش جهاد اسلامی فلسطین که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: ما به دنبال تنش آفرینی در نوار غزه نیستیم و اسرائیل باید به آتش بس متعهد بماند.
منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که رایزنی میان مقام های مصری و «نیکولای ملادینف» فرستاده ویژه روند صلح سازمان ملل متحد با فلسطینی ها و مقام های صهیونیست برای آرام شدن اوضاع در نوار غزه ادامه دارد.
اقدام تلافی جویانه گروه های مقاومت در شلیک راکت های بی شمار و بی سابقه به سرزمین های اشغالی که برد آن به 96 کیلومتر رسیده است،موجب تشکیل جلسه فوری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش تل آویو و شماری از مسئولان بلندپایه نظامی و امنیتی تل آویو شد.
همچنین شلیک راکت به سرزمین های اشغالی، شهرک نشینان را راهی پناهگاه و به تعبیر رسانه های صهیونیستی، مراکز امن کرده است.
در پی ناآرامی های غزه، که همچنان ادامه دارد، ارتش رژم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل درآمده است، بنیامین نتانیاهو سفر خود به پاریس را لغو کرد، و هواپیماهایی که قصد فرود در فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی را داشتند، تغییر مسیر دادند.
حملات صهیونیست ها به غزه، موضوع جدیدی نیست، چرا که رژیم تل آویو همواره توافق آتش بس با گروه های فلسطینی را طی سالیان متمادی، نقض کرده است.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه