اخبار داغ

به همت خیر اهل روستای جنت آباد صورت گرفت؛

ثبت وقفی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان رشتخوار

ثبت وقفی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان رشتخوار
رئیس اداره اوقاف شهرستان رشتخوار گفت: همزمان با هفته وقف یک قطعه زمین به ارزش 200 میلیون ریال با نیت ساخت خیریه در روستای جنت آباد بخش جنگل شهرستان رشتخوار به ثبت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اسماعیل حاتمیان رئیس اداره اوقاف شهرستان رشتخوار صبح امروز ضمن گرامیداشت هفته وقف با اشاره به اولین وقف صورت گرفته توسط خیرین این شهرستان در هفته وقف امسال، گفت:  خیر نیک اندیش، محمد حسین اسماعیلی ساکن روستای جنت آباد از توابع بخش جنگل شهرستان رشتخوار در اقدامی خداپسندانه یک قطعه زمین مسکونی بر متراژ 300 متر مربع را وقف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

حاتمیان با تاکید بر اینکه این وقف با نیت ساخت خیریه  برای هیئت صاحب الزمان روستای جنت آباد صورت گرفته است، افزود: ارزش ریالی وقف صورت گرفته، در روستای جنت آباد شهرستان رشتخوار بالغ بر 200 میلیون ریال است.

,

 

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه وقف چشمه همیشه جاری است که واقف از عواید آن هم در دنیا و هم در آخرت بهره می برد، ابراز داشت: مردم شهرستان رشتخوار همواره در زمینهٔ وقف پیش‌قدم بوده، و در جهت زنده نگه‌داشتن این اقدام خداپسندانه همواره همکاری لازم را با اداره وقف این شهرستان دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه