اخبار داغ

آمار متناقض فرماندار و رسانه دولتی در ماجرای یک تیراندازی/ از شلیک هوایی تا اصابت تیر به پا!

آمار متناقض فرماندار و رسانه دولتی در ماجرای یک تیراندازی/ از شلیک هوایی تا اصابت تیر به پا!
روز گذشته بر اثر تیراندازی فردی در خیابان سهروردی ارومیه آماری متناقض از سوی مئسول و رسانه دولتی منتشر شد که نشان دهنده نبود وحدت رویه در چنین مواردی میان اعضای دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوم نیوز، روز گذشته بر اثر تیراندازی در خیابان سهروردی و تقاطع عمار ـ یاسر ارومیه، موجی از پیام‌های مختلف در فضای مجازی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوم نیوز,

حوالی شامگاه و پس از گذشت چند ساعت از ماجرا، علیرضا ملامحمدی زاده به عنوان فرماندار تازه منصوب شده ارومیه در گفت‌و‌گویی خبری پرده از این ماجرا برداشته و در مورد دلایل این تیراندازی و نیز نحوه رخ دادن آن توضیحاتی ارائه کرد.

,

ملامحمدی زاده، در این گفت و گو با اشاره به اینکه تیراندازی به صورت هوایی رخ داده و فرد خاصی بلافاصله با حضور ماموران نیروی انتظامی به کلانتری انتقال داده شده، دلیل این حادثه را شخصی عنوان کرده و گفت: در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

,

اما مورد دوم در این ماجرا، خبری بود که از سوی خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت منتشر شده و در آن تناقض‌های فاحشی با سخنان فرماندار وجود داشت.

,

در این خبر که از زبان منبع نزدیک به ایرنا که خواست نامش فاش نشود! منتشر شده، چنین آمده است: «این درگیری عصر امروز اتفاق افتاد و بر اثر شلیک گلوله واقعی از این کلت دست ساز، پای یکی از اعضا به صورت جزئی زخمی شد.»

,

این منبع ناشناس همچنین با اشاره به اینکه اکنون حدود هفت تا هشت نفر از شرکت کنندگان در این درگیری توسط عوامل انتظامی دستگیر شده اند، بیان کرد: این افراد چند روز قبل نیز با استفاده از چاقو درگیر شده بودند.

,

وی این گونه ادامه داده که این کلت اسباب بازی پس از دستکاری، قابلیت شلیک گلوله واقعی با برد کوتاه را داشت.

,

با بررسی این ۲ خبر به تفاوت‌های اساسی میان اخبار پی می‌بریم که از جمله آن‌ها می‌توان به تفاوت در تعداد نفرات دستگیرشده و نحوه شلیک گلوله از سوی فرد خاصی اشاره کرد.

,

نکته جالب‌تر در ماجرا اینجا است که هم فرماندار و هم رسانه دولت بر خبر خود تاکید داشته و ادعا دارند که آن‌چه آن‌ها نقل کرده‌اند درست است!

,

هنوز نیروی انتظامی به عنوان مسئول اصلی اطلاع‌رسانی در این رابطه، خبر یا اطلاعیه‌ای صادر نکرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه