اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

بسیج در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت

بسیج در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تقارن هفته بسیج و وحدت اظهار کرد: بسیج متعلق به یک گروه یا جریان خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است و یک سرمایه ملی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بسیج پس از انقلاب در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی دارد افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس جان خود را برای حفظ کشور و نظام دادند و پس از جنگ نیز هرجا که محرومیتی وجود داشت بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی حضور پیدا کردند و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار نقش بسیج را در رویدادهای درون کشور تعیین کننده دانست و گفت: در زمان فتنه‌های سال‌های 78 و 88 وقتی بسیج مردمی وارد میدان می‌شود حماسه باشکوه 9 دی اتفاق می‌افتد و همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

بابایی با اشاره به شعار محوری امسال هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت شعار محوری امسال هفته بسیج است.

وی افزود: سیاست‌ها و رویکردهای محوری این هفته نقش بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی با تبیین کارنامه درخشان بسیج، بازنمایی الگوی کارآمد بسیج و جوانان مؤمن انقلابی به عنوان مهم‌ترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی، امید آفرینی اقتصادی با معرفی خدمات و برنامه‌های در دست اقدام بسیج برای خدمت‌رسانی و سازندگی، بهره‌گیری از تقارن هفته بسیج با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) برای تبیین نقش وحدت‌آفرینی بسیج، تقویت روحیه نشاط، خدمت‌رسانی و مطالبه‌گری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خاطرنشان کرد: مردم ایران در 13 آبان نشان دادند که تحریم‌های اقتصادی آمریکا نمی‌توانند از عظم و اراده ملت ایران تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه